Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2004-2005 » DSC8 verliest van Promotie 8
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Frown DSC8 verliest van Promotie 8 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor de tweede keer heeft DSC8 verloren met 3½-4½ voor Promotie 8.

Jop had al na een paar minuten verloren, hij zat op bord 5. Redelijk snel daarna had Gino gewonnen op bord 8, en op bord 6 volgde Rick met winst. Bij Ben op bord 4 werd remise aangeboden, Ben ging hiermee akkoord (mede omdat het op dit moment toch 2-1 stond voor DSC).

Arnout verloor op bord 1 opeens een stuk, en gaf hierna dus ook snel op. Thomas op bord 2 speelde met zwart, en kreeg op f7 een paardoffer, deze nam hij aan, waardoor zijn koning wat slecht stond, en na een paar zetten won zijn tegenstander doordat Thomas mat in 1 over het hoofd zag.

Bij onze invaller Steven van der Weele ging het in het begin redelijk goed, maar kwam toch op het eind slecht te staan, waardoor hij toch op moest geven.

Zelf speelde ik op bord 3, en stond eerst een hele lange tijd gelijk. Toen veel stukken en pionnen waren afgeruild, kwam ik wat slechter te staan (2 pionnen achter), maar kon toch op de een of andere manier winnen, doordat een pion van mij de overkant haalde zonder dat mijn tegenstander er nog iets tegen kon doen.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 15-12-2004 at 12:15.

15-12-2004 00:02 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ondanks de twee nederlagen lijkt het jeugdteam er in te slagen na de promotie van vorig jaar zich te handhaven in deze klasse. En ook het feit dat de nederlagen in de buurt van 4-4 zitten is daar een bewijs van. Ga zo door!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

16-12-2004 10:17 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller