Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2004-2005 » Wie wordt de nieuwe correspondentieschaakkampioen van DSC?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Poll: Wie wint het DSC Correspondentieschaakkampioenschap 2004-2005
Chiel van Oosterom 7 41.18%
Joost Michielsen 4 23.53%
Henk Mannen 3 17.65%
Richard Oranje 1 5.88%
Corniel Nobel 1 5.88%
René Torenstra 1 5.88%
Mark Versteegh 0 0.00%
Martin Glimmerveen 0 0.00%
Total: 17 Votes 100%
 
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Question Wie wordt de nieuwe correspondentieschaakkamioen van DSC? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na Marc Zimmerman (2001-2002) en Corniel Nobel (2002-2003) zal er dit seizoen (2004-2005) weer een dsc-correspondentieschaak kampioen komen. Acht heren strijden om de titel en de vraag is eigenlijk simpel: wie denkt u dat er kampioen wordt?

klik voor de tussenstand

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 13-12-2004 at 09:39.

09-12-2004 15:08 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Chiel is the man to beat.

Poll?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-12-2004 15:09 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, er zijn meerdere kanshebbers: Chiel en Joost zijn op papier de grote kanshebbers. Henk gebruikt geen computer en dat zal hem toch wel wat punten kosten, net als Richard.

Maar we gaan het zien.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-12-2004 15:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Aangezien Fritz er niet bij staat maar op Chiel gestemd. Grijns

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

09-12-2004 15:35 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

veel vertrouwen Happy , maar ik weet niet of dat wel helemaal terecht is. Zelf heb ik op Joost gestemd. Ondanks dat hij een 0 opgelopen heeft door te lang niet te zetten, acht ik hem nog steeds favoriet

09-12-2004 16:51 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Mark Mark is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 132

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook met Fritz in de lijst zou ik niet op 'm stemmen, daarvoor heb ik 'm al teveel stellingen zien verprutsen.
Overigens heb ik z'n hulp wel nodig, anders moet ik een extra week per zet uittrekken om de blunders uit m'n eigen varianten te halen. Gezien de tussenstand en mijn eigen partijen heb ik ook maar op Chiel gestemd.

__________________
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."

09-12-2004 16:56 Mark is offline Send an Email to Mark Search for Posts by Mark Add Mark to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De enige partij die bij mij afgelopen is, is de remise tegen Corniel.
Ik had hier lang een pion voorsprong, en daar raakt Fritz helemaal opgewonden van. Zelfs in de slotstelling zegt ie na lang nadenken -+, terwijl het nu echt potremise is.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-12-2004 18:39 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Volgens mij kan Corniel verder komen dan hij zelf denkt, mijn stem heeft'ie!

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

12-12-2004 02:46 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vind het heel vriendelijk van je dat je op mij stemt Marco (hoewel ik altijd twijfels heb over het waarheidsgehalte van uitspraken gedaan op een tijdstip waarop normale mensen slapen of dronken zijn), maar gezien de stand op de borden verwacht ik niet meer dan een +4 score en +3 of +2 ligt meer in de verwachting. Ik zie niet in hoe ik daarmee dit kampioenschap kan winnen, maar misschien valt het mee, wie weet...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-12-2004 09:47 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ik ben het eens met sander, Fritz moet ook in de lijst staan Tevreden

14-12-2004 23:32 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Die staat er (indirect) toch al?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

15-12-2004 19:26 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Marco
Die staat er (indirect) toch al?
meerdere malen zelfs Lach

07-01-2005 12:19 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het toernooi is al weer een tijdje onderweg en het werd tijd deze draad maar weer eens uit de mottenballen te halen.

Mijn titel behouden gaat me niet lukken, dat wist ik al heel lang. Ik zet in op +2 (nog een verlies en tweer remises) maar +1 is ook nog mogelijk. Voor de titel tip ik twee outsiders: René Torenstra en Mark Versteegh. Waar Martin op uit gaat komen weet ik niet, maar wel heb ik het idee dat ie een beetje wisselvallig speelt, en soms net iets te snel zet (als dat ie er soms te kort overnadenkt, niet dat er weinig tijd tussen zijn zetten zit).

Richard gaat niet veel punten pakken denk ik en Henk ook niet. De door mij verwachte eindstand:

  1. Joost (op SB)
  2. Chiel (op SB)
  3. Mark
  4. René
  5. Corniel
  6. Martin
  7. Henk
  8. Richard

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

20-01-2005 13:38 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bijna de helft van de stemmers had het dus goed.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

13-07-2005 14:19 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller