Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Site?!?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Arnout Arnout is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 23-10-2002
aantal berichten: 116

Shocked Site?!? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mensen wat hebben jullie met de site gedaan? Het is een zooitje geworden... Ik krijg allemaal fouten als ik probeer naar een andere pagina dan het forum of de beginpagina te gaan... en het lettertype is ook lelijk Tong

Doet eens wat!!! Rolt met ogen

03-12-2004 18:41 Arnout is offline Send an Email to Arnout Homepage of Arnout Search for Posts by Arnout Add Arnout to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit had ik zelf eerlijk gezegd nog niet gezien (de foutmeldingen bij bepaalde delen van de site), en ik vermoed dat het verband houdt met ingrijpende wijzigingen van de site in de laatste twee dagen.

Graag zou ik je verwijzen naar de lopende discussies over de forum upgrade en de upgrade van de delftse schaaksite.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

03-12-2004 19:07 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller