Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2004-2005 » Eerste uitslag bekend in het correspondentieschaakkampioenschap
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Eerste uitslag bekend in het correspondentieschaakkampioenschap Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het DSC correspondentieschaak kampioenschap is al weer enige tijd van start en vele partijen zijn al redelijk ver gevorderd. Het kon dan ook niet uitblijven: de eerste partij is beslist.

Chiel van Oosterom behaalde met zwart voordeel tegen Corniel Nobel die vervolgens een pion offerdere voor wat spel. Toen ook dat spel verdween had Chiel dus zowel de pion als de compensatie. De reseterende stelling was dan ook kansloos en wit gaf op.

Verder ondervond Richard Oranje wat problemen met de webinterface van www.schaakwereld.nl. Deze zijn nu verholpen, maar zijn partijen hebben wel aanzienlijke vertraging opgelopen.

tussenstand

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-11-2004 10:15 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een vraagje: Waarom neem je niet gewoon bij iedereen KNSB-rating?
Ok, als er iemand een correspondentierating heeft, vooruit, maar ja.

09-11-2004 13:11 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij de ICCF is dat gebruikelijk: 1800 is de instapwaarde, behalve voor mensen die een FIDE-rating hebben. Ik heb daar zelf ook de KNSB aan toegevoegd, voor zij die geen FIDE-rating hebben. Aan de andere kant: het maakt niet zoveel uit denk ik...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-11-2004 13:21 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ah, ik begreep/begrijp gewoon niet waarom Mark zijn KNSB rating daar stond, en de mijne niet

09-11-2004 18:25 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Richard en ik zijn 'bij'. Met Oranje-Nobel helemaal en met Nobel-Oranje nog een twee zetjes. Hoever is de rest?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

17-11-2004 16:50 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Mark Mark is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 132

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wij waren pas bij zet 6, daar zijn we inmiddels ook weer.
Wel 6 zeer interessante zetten uiteraard...

__________________
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."

17-11-2004 22:48 Mark is offline Send an Email to Mark Search for Posts by Mark Add Mark to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller