Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2008-2009 » Publiciteit DSC en KNSB-competitie
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Publiciteit DSC en KNSB-competitie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik neem aan dat 'men' het fijn vind als DSC de publiciteit haalt. Nu lijkt me de KNSB-competitie een mooie gelegenheid hiervoor.

Bijvoorbeeld een verslag van het eerste (en het tweede!?) wat je toch al maakt op deze site, kun je insturen naar Schakers.info, en eventueel zelfs de site van de Schaakbond.

Nu hoorde ik afgelopen maandag in de auto op weg naar 's Gravenzande de opmerking dat de dammers veel meer publiciteit hebben als DSC. Het lijkt me dat hetzelfde verslag ook naar de plaatselijke krant(en) gestuurd kan worden.

Vooral voor de schaaksites zou je wellicht een beetje moeten oppassen met het noemen van openingen (zie ook de link met de recente discussie), maar dat lijkt me het enige probleem/discussiepunt.

25-09-2004 15:45 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 963

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De laatste jaren (zeker sinds de mogelijikheid email!) is het gebruikelijk om van alle activiteiten een aankondiging te sturen. Van zoveel mogelijk "bijzondere" gebeurtenissen wordt een verslagje verzonden.
Zie bv. de Delftse Post van vrijdag j.l., waarin dit wel heel succesvol was. Er stond een verslagje in van DSC1, en een van Westland - DSC!

Het is dus niet zo dat er geen aandacht aan wordt besteed, integendeel. Alleen hangt het heel erg af van de ruimte in de krant, en wellicht het been waarmee de redacteur is opgestaan. Er is dus geen enkele garantie dat het geplaatst wordt.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

27-09-2004 09:32 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 724

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De dammers stonden ook in het delftse gedeelte van de haagsche courant, ik weet niet of DSC het daar ook heen stuurt?

27-09-2004 10:40 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 963

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het gaat naar alle pers die we kunnen verzinnen, dus ook naar de DC.
Maar mocht iemand nog nieuwe (relevante) PR-adressen hebben, geef ze dan aan me door alsjeblieft.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

27-09-2004 11:13 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller