Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2004-2005 » Gezellige eerste rapidavond Prometheus
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Gezellige eerste rapidavond Prometheus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De eerste van 7 rapidavonden bij Prometheus was een gezellige aangelegenheid.

Een kleine 20 schakers waren op de donderdagavond naar de clubavond van Prometheus gekomen. De meesten van het speelden ook mee in de rapid-competitie die de clubkampioen van Prometheus op gaat leveren.

Na enige inleidende woorden (het was per slot van rekening de eerste avond) kon de eerste ronde beginnen. Dat was tegen half negen. Een uurtje later was eenieder klaar en werd na een korte pauze de tweede ronde ingedeeld. Het leverde een voorlopige kopgroep van 3 spelers op met 2 uit 2: Ted Barendse, Diederik van Heijgen en Olivier Marincic.

Na afloop werden uiteraard nog een aantal biertjes genuttigd, waarna tegen twaalven de overgebleven schakers huiswaarts keerden.

De uitslagen zijn te vinden via de onderstaande link:
Uitslagen eerste twee ronden rapidcompetitie Prometheus.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

24-09-2004 01:53 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gezellig was het wel, maar . . . Glimlach
Na een erg ingewikkelde opening van 3 zetten stond ik tegen Olivier gewonnen. (+2.4 +- Grijns)
Ik ging echter prachtig mat achter de paaltjes.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

24-09-2004 02:02 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Die 3 zetten ga je ons niet onthouden...

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

26-09-2004 15:25 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

1. d4 f5 2. e4 fxe4 3. Pc3 d5? Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

26-09-2004 16:25 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nee, zeg!!

Daar heb ik nog eens heel veel mensen over horen mopperen tegen mij toen ik op die manier in de laatste ronde van het DD-weekendtoernooi een 1900 versloeg en op 4 uit 6 kwam en daarmee de eerste ratingprijs pakte, terwijl de rest moest zwoegen...

Draaiend hoofd

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

26-09-2004 20:18 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je mag van iemand met rating 1900 die Hollands speelt toch wel verwachten dat hij weet dat 3. ... d5? een blunder is in het Staunton.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

27-09-2004 00:10 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Een fijne opening was dat 3. ... d5 Als w het een beetje netjes speelt krijg je geen kans om een enkel stuk lekker te ontwikkelen, te rocheren, een centrum te bouwen...genoeg ingrediėnten om wit heerlijk te matten dus Draaiend hoofd

Ik vind 30 min pppp trouwens niet heel erg gelukkig. Maar misschien dat een aantal mensen eventueel een ander tempo wil spelen de volgende keer? (of kom ik nou in andermans vaarwater?)

27-09-2004 00:38 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

iemand met rating 1900 die Hollands speelt


1210 7998287 Marincic O. M 1686 30


Draaiend hoofd Tong Lach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

27-09-2004 00:39 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

uhm, marco, Ik denk dat hij bedoelt dat diegene die jij versloeg dat wel had mogen weten. Ik ben het volgens mijn rating verplicht om bij een willekeurige opening op zet 3 iets raars te doen Tevreden

27-09-2004 00:47 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

LOL (Letterlijk, ik lag dus gewoon echt dubbel !!) Grijns

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

27-09-2004 00:49 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hey boys, ik verloor hem gewoon Grijns Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

27-09-2004 15:31 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Elguapo
uhm, marco, Ik denk dat hij bedoelt dat diegene die jij versloeg dat wel had mogen weten. Ik ben het volgens mijn rating verplicht om bij een willekeurige opening op zet 3 iets raars te doen Tevreden


Inderdaad. (beide opmerkingen Knipoog )

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

28-09-2004 01:18 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller