Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2004-2005 » DSC Correspondentie-kampioenschap 2005 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 4.00
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (11): « first ... « previous 8 9 [10] 11 next »
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by René Torenstra
Ik vind het wel meevallen. OK, de site is een keer down. Nou en? We verliezen meer tijd door mensen die niet zetten.


En waarom denk je dat ik geen zin heb om vaak zetten te gaan doen? Ik heb meestal ook wel andere dingen te doen, en een rondje zetten doen duurt op deze site erg lang: dit komt doordat de site langzaam is en ik telkens timeouts krijg....

09-03-2005 18:33 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jullie mening is duidelijk. en je hoeft je niet persoonlijk aangesproken te voelen.

Misschien heb ik een snellere verbinding... Als ik "Sessie is verstreken - klik hier ..." enzovoort krijg, ben ik binnen 3 seconden weer op mijn bord.

En bij deze: Henk, bedankt voor alle moeite.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

09-03-2005 19:10 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik denk niet dat jouw verbinding sneller is als een glasvezel verbinding van DTO/Surfnet Glimlach

09-03-2005 19:34 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mark en ik hebben onze partijen verhuisd naar www.delftseschaaksite.nl/webchess. Ik kan het iedereen aanbevelen. Het is snel en bijna altijd online.

Enige puntje is dat op dit moment standaard maar 1 partij tegelijk tegen dezelfde tegenstander kan worden gespeeld (interface houdt het tegen). Maar één e-mail naar René Torenstra en hij regelt het...

edit: linkje gefixed

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 11-03-2005 at 19:51.

11-03-2005 17:44 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Mark Mark is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 132

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het gaat inderdaad stukken sneller. Wel jammer van de . achter die link, nou doet ie het niet...
Zo dan Glimlach

__________________
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."

11-03-2005 18:09 Mark is offline Send an Email to Mark Search for Posts by Mark Add Mark to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het begint een knap vervelende situatie te worden. Het is erg jammer dat Richard zich heeft teruggetrokken. Een nieuwe uitslag heb ik wel

Chiel - Mark 1-0

Mark ging de mist in in een Zaitsev en liet me een dodelijke aanval krijgen.

We kunnen er nu alleen nog het beste van maken. Wat mij betreft mogen de partijen verplaatst worden naar de dsc-webchess. En als iedereen gewoon zijn zetten blijft doen, komt er nog wel een eind aan.

11-03-2005 19:31 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zal vanavond of morgen die limiet eruitslopen Tong

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

11-03-2005 19:53 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Mark Mark is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 132

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Chiel
Een nieuwe uitslag heb ik wel

Chiel - Mark 1-0

Mark ging de mist in in een Zaitsev en liet me een dodelijke aanval krijgen.


Zie hier de dodelijke aanval Frons

Toen ik met het verkeerde paard op d5 moest slaan had ik al zo'n vermoeden dat het mis ging, Te7 leek later de enige redding, maar staat natuurlijk ook niet lekker.

Het offer op h6 hangt al een tijdje in de lucht, maar ik dacht dat het nu nog niet zou werken omdat ik de zet erna niet had gezien.



Er volgde: 23. Pxh6 gxh6 (wat anders ?) 24. Lg5! en zwart geeft op, ik had niet zo'n zin om een van de vele verliezende varianten uit te spelen...

__________________
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."

12-03-2005 21:37 Mark is offline Send an Email to Mark Search for Posts by Mark Add Mark to your Buddy List
Chiel Chiel is a Male
Nederlands Jeugdkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 305

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Chiel-Henk 1-0

Ondanks twee mailtjes is deze partij verloren. De stelling was trouwens ook wel zodanig dat ik hem (met zwart) in een vluggertje wel zou hebben opgegeven...

p.s. ik heb er geen bezwaar tegen als mijn tegenstanders hun tempo ietsje opvoeren...

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Chiel on 13-04-2005 at 16:21.

13-04-2005 16:16 Chiel is offline Send an Email to Chiel Search for Posts by Chiel Add Chiel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb zojuist de stand bijgewerkt:
www.delftseschaaksite.nl/corrchess

Ik weet alleen niet zeker of alle uitslagen erin staan dan wel kloppen.

Zelf ben ik in twee nog met twee partijen bezig. Voorzover ik weet moeten deze partijen nog worden afgerond:
wit-zwartuitslag
Glimmerveen-Michielsen?-?
Glimmerveen-Torenstra?-?
Glimmerveen-Versteegh?-?
Glimmerveen-Mannen?-?
Mannen-Glimmerveen?-?
Mannen-Versteegh0-1
Michielsen-Glimmerveen?-?
Michielsen-Versteegh?-?
Nobel-Versteegh?-?
Torenstra-Van Oosterom?-?
Torenstra-Glimmerveen?-?
Torenstra-Versteegh?-?
Van Oosterom-Michielsen?-?
Van Oosterom-Glimmerveen?-?
Versteegh-Van Oosterom?-?
Versteegh-Michielsen?-?
Versteegh-Torenstra?-?
Versteegh-Glimmerveen?-?
Versteegh-Mannen1-0
Versteegh-Nobel?-?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-04-2005 16:46 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Mark Mark is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 08-09-2003
aantal berichten: 132

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn partijen tegen Henk zijn ook verlopen (bij wie niet ?), met de rest ben ik inderdaad nog bezig.

__________________
"I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work."

15-04-2005 17:23 Mark is offline Send an Email to Mark Search for Posts by Mark Add Mark to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zowel Henk als Rene zijn partijen tegen mij vervallen op de 20e denk ik....
Nog 5 dagen dus.

15-04-2005 21:37 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het is de laatste tijd nogal stil, hoe staat het er voor?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-05-2005 11:42 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Joost Joost is a Male
actief DSC-lid


geregistreerd: 21-03-2004
aantal berichten: 93

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik denk dat ik 2 punten kan bijschrijven tegen Mark, zo te zien zijn die partijen nu allebei verlopen...

24-05-2005 12:32 Joost is offline Search for Posts by Joost Add Joost to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2232

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

hm mijn partijen tegen Henk verlopen bijna...

24-05-2005 13:49 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

www.delftseschaaksite.nl/corrchess

Ik heb weer wat uitslagen bijgewerkt. Ik ben overigens nog steeds van een groot aantal afgeronde partijen niet in het bezit. Gelieve deze te e-mailen naar mij.

Joost gaat voor het eerst aan de leiding. Zowel Chiel als Joost staan op +7, maar Joost heeft een partij meer afgerond.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-05-2005 14:03 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben mijn partijen tegen Mark kwijt? Volgens mij was het nog niet dicht bij de tijdslimiet...

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

24-05-2005 16:53 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik weet van niets...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-05-2005 17:31 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het zou jammer zijn. Mijn witpartij heeft een optische aanval maar is op weg naar remise; met zwart sta ik duidelijk beter na een pionoffer.

Ik zal je de partijen geven als ik ze opgeschoond heb. Dat kan even duren, want de meeste partijen hebben op elke zet verschrikkelijk veel varianten Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

24-05-2005 17:42 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Er is een optie om ChessBase: clear all comentary

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-05-2005 17:43 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Pages (11): « first ... « previous 8 9 [10] 11 next »  
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller