Delfts Schaakforum » Nationaal » Algemeen [nationaal] » Ratinglijst augustus 2004 verschenen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): [1] 2 next » Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Ratinglijst augustus 2004 verschenen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De nieuwe ratinglijst is weer uit. Dit keer met veel mutaties. Logisch, want alle externe resultaten zijn nu verwerkt.

Het eerste noemenswaardige gegeven is dat we weer een 2300+ speler onder ons hebben. Marten Wortel heeft zijn mooie seizoen bekroond met een rating van 2301.

Maar liefst 5 spelers wisten meer dan 75 punten aan hun rating toe tevoegen: Vitaly Kalikmanov, Theo Rekveldt, Arno Wiersma, Martin Glimmerveen, Rick Beekenkamp en Roland ten Have.

Hoogste nieuwe binnenkomer was Mark Versteegh met 1898. Maar ook Bart Meulemans en Job van Roosmalen deden het goed en kwamen hoog binnen.

Gemiddeld stegen de DSC-ers 11,3 punten. In oktober/november volgt een nieuwe ratinglijst. Daar zullen ook de zomertoernooien verwerkt zijn.

code:

31-07-2004 23:34 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

interne ratinglijst Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

hoe zit het met de interne ratinglijst?? Gewoon de formule er op loslaten ...toch ??

31-07-2004 23:43 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Sorry Corniel, maar bekroonT is werkelijk tenenkrommend...

Denk dat de interne ranglijst n.a.v. de nieuwe rating idd aangepast wordt, volgens mij was dat 1/3 KNSB-ELO + 2/3 oude interne ELO gedeeld door 3.

Nog even dit: niet alles is verwerkt.

Ik ben de enige DSC'er die het OKU heeft gespeeld, waarvan de 6 potjes nog niet zijn meegeteld, en hetzelfde geldt voor de 7 potjes op het PK van de Leidsche Bond. De weekendtoernooien van Soest, Bussum en Haarlem zijn ook nog niet meegerekend, dat is van invloed op de rating van Roland ten Have (6 partijen), en natuurlijk zijn Dieren (nog niet eens klaar) en het ACT (Simon B, Simon D, Michiel, Teun en ik) ook nog niet verwerkt.

Als die 13 potjes wel al waren verwerkt zat ik overigens vermoedelijk onder de 1800. Tja, dan had ik mss ergens een ratingprijs mee kunnen snaaien, wat ik nu niet kan. Niet alles kan mee zitten. Draaiend hoofd

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

01-08-2004 00:13 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hmm, een heel seizoen ploeteren en dan een ratingpunt verliezen... Frons Huil Frons

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-08-2004 09:23 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Joepie! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Voor het eerst boven de 2000.

Nu op naar de 3000! Draaiend hoofd

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

01-08-2004 11:05 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoera, boven de 1900!!! Maar ik heb niet meer dan 75 punten gewonnen: 1902-1847=55 punten. Maar ook daar ben ik zeer content mee hoor! Ik vermoed dat je de lijst van een jaar geleden als vergelijkingsmateriaal hebt gebruikt. En dan ben ik in een jaar wel meer dan 75 punten gestegen. Glimlach

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

01-08-2004 11:05 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Feest! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoera! Ik ben zowaar ergens de beste in !

Officieel hardste daler uit de DSC-gelederen op de nieuwe ratinglijst! Lach

Maarre, 75 verlies is niet vanaf de vorige lijst, maar die van 2 lijsten terug. Als je het vanaf de laatste lijst bekijkt, heb ik maar 48 punten verloren.. Draaiend hoofd

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

01-08-2004 15:13 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Matthijs Matthijs is a Male
forumlid




geregistreerd: 31-05-2003
aantal berichten: 39

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

SHIT!!?? Kwaad


Delftse Schaakdagen niet verwerkt????


Lijkt me toch niet te laat geeïndigd.....

01-08-2004 22:07 Matthijs is offline Send an Email to Matthijs Search for Posts by Matthijs Add Matthijs to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

+11 ratingpunten en nu bij de top 10 van de club,
de baas van harte gefeliciteerd uiteraard eindelijk 2000+

01-08-2004 23:09 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Richard
+11 ratingpunten en nu bij de top 10 van de club,
de baas van harte gefeliciteerd uiteraard eindelijk 2000+
overigens had ik een jaar terug 2042 en ben dus 40 punten gestegen maar dat terzijde

01-08-2004 23:16 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

84 punten winst hier Glimlach
Op naar de 1900 Knipoog

02-08-2004 01:29 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Matthijs
SHIT!!?? Kwaad


Delftse Schaakdagen niet verwerkt????


Lijkt me toch niet te laat geeïndigd.....


die worden toch niet doorgegeven ?

02-08-2004 16:58 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

interne Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Heren wedstrijdleiders,
krijg ik nog antwoord op mijn vraag: interne ratings??

02-08-2004 17:26 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Rick Plomp
Heren wedstrijdleiders,
krijg ik nog antwoord op mijn vraag: interne ratings??
die zitten in dieren

02-08-2004 17:46 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Al zitten ze in Dieren...daar heeft een computer geen probleem mee!!! zie mailtje van Arno,1-8

02-08-2004 19:01 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

wellicht vanuit een internetcafe geplaatst

02-08-2004 19:03 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Matthijs Matthijs is a Male
forumlid




geregistreerd: 31-05-2003
aantal berichten: 39

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Richard antwoordde:

Quote

Delftse Schaakdagen niet verwerkt????
die worden toch niet doorgegeven ?



Een grapje zeker!?..............

02-08-2004 20:29 Matthijs is offline Send an Email to Matthijs Search for Posts by Matthijs Add Matthijs to your Buddy List
Matthijs Matthijs is a Male
forumlid




geregistreerd: 31-05-2003
aantal berichten: 39

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van de site van de Delftse Schaakdagen:

Quote

Rating: De resultaten worden doorgegeven aan de KNSB-ratingcommissie


Gelukkig wel! Happy

02-08-2004 20:31 Matthijs is offline Send an Email to Matthijs Search for Posts by Matthijs Add Matthijs to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

zeker vergeten dan ?

03-08-2004 10:32 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

+11 ratingpunten en nu bij de top 10 van de club


Geniet er maar van zolang het kan. Met de nieuwe toestroom denk ik dat de norm voor de top-10 van de club een paar punten omhoog gaat.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

04-08-2004 14:00 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
Pages (2): [1] 2 next »  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller