Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2004-2005 » Voorlopige indeling KNSB-competitie 2004-2005
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2] Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 724

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27-06-2004 10:56 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Richard, ik wens je nog meer plezier, deze woensdag in Portugal (Lissabon?), dan je al had, afgelopen woensdag in Braga!

Want die Portugezen, die gaan eraan.

Ik ben eerder bang voor de Denen/Tsjechen, waarvan de laatste optie me nog gevaarlijker lijkt.

En Nederland-Griekenland...haha...dat zouden we gewoon met z'n allen in een Grieks restaurant moeten gaan kijken ! Grijns

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

27-06-2004 18:04 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller