Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2003-2004 » Interne competitie [26]
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): [1] 2 next » Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie [26] Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Michiel van Wissen is na zijn overwinning op Henrik Tamerus dicht bij de titel. Concurrent Ted Barendse won ook, en heeft daarmee nog een theoretische kans om op de laatste speeldag de titel te grijpen bij een misstap van Michiel.

De uitslagen en tussenstand zijn uiteraard weer te vinden op de pagina van de interne competitie, of via de onderstaande koppelingen:

De uitslagen van ronde 26.
De tussenstand na ronde 26.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

14-06-2004 17:35 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Over mijn partij met zwart tegen Bram Beijer valt weinig te zeggen. Nadat ik op zet 17 out of book ging in een obscure Sveshnikov, was er al snel geen speld meer tussen de remise en de puntendeling te krijgen. (Zelfs niet door ons aller Nico Grijns).

>>> Is er een beslissing gevallen, wat betreft kampioenschap?!

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

15-06-2004 01:21 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, ik ben er nog steeds een beetje uit, uit dat schaken. Tegen Cees Huygen was er niets aan het handje: totdat ik besloot om lang te rokeren. Er sprong een paardje naar b5, er moest een dame naar b8, er sprong een paardje naar d6 met schaak, en het paardje sloeg door op f7 met pion winst en paardvork.

En dat terwijl ik gewoon eerst even a6 had moeten spelen... Huil Huil 2 Huil

edit: michiel heeft altijd gelijk

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-06-2004 08:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

@ Corniel

Lekker cryptisch (wel leuk op de vroege morgen..) dit: Pb5(+)-Kb8; Pe6+?? K weg; Pxf7

Volgens mij moet dit zijn: Pb5(+) Kc8; Pd6+ K-weg; Pxf7

Klopt dat?

15-06-2004 09:03 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Je kan redelijk puzzelen Michiel. Maar het klopt niet, en dat was mijn fout, probeer het nu nog eens...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-06-2004 09:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

OK...ik heb hem

15-06-2004 09:41 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Verbaasde me niet. (Je had mijn fout waarschijnlijk kunnen reconstrueren als je lange rokade had meegenomen) Maar het was te afzichtelijk voor woorden. En daarmee is de kous wat mij betreft af. Frons Boos Frons

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-06-2004 09:46 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

ik zag twee schakers,.. lekker knoeien Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

O het was een wonder...In mijn partij ,met zwart,tegen Gerjan van der Dussen kwam een soort van twee paardespel op het bord. Daar de theorie van weerskanten volledig ontbrak danwel niet beheerst werd het een dolle boel. verdedigen,verdedigen,foute zet ,slechte zet en de klok liep maar door bij GerJan. In de laatste minuut de paniek aanval op de zwarte koning..helaas foute zet stukverlies en partij verloren. Het was mijn laatste partij van deze competitie. Helaas zal ik de veelvraatbokaal moeten missen daar ik de laatste ronde op vakantie ben!. In ieder geval ik vond het een leuke competitie met veel gevarieerde tegenspelers.

15-06-2004 10:31 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

plus twee Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Klein foutje ..het moeten natuurlijk 4 paarden zijn!!

15-06-2004 11:51 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Rick Plomp
O het was een wonder...In mijn partij ,met zwart,tegen Gerjan van der Dussen kwam een soort van twee paardespel op het bord. Daar de theorie van weerskanten volledig ontbrak danwel niet beheerst werd het een dolle boel. verdedigen,verdedigen,foute zet ,slechte zet en de klok liep maar door bij GerJan. In de laatste minuut de paniek aanval op de zwarte koning..helaas foute zet stukverlies en partij verloren. Het was mijn laatste partij van deze competitie. Helaas zal ik de veelvraatbokaal moeten missen daar ik de laatste ronde op vakantie ben!. In ieder geval ik vond het een leuke competitie met veel gevarieerde tegenspelers.
de veelvraatbokaal gaat dus deze kant op !

15-06-2004 12:45 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

beer Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Pas op Richard,denk aan de beer,schieten en huid verkopen enz...of prijs de dag niet voor het avond is, en dan is er nog het verhaal van die schoenen..Maar ok.. als je hem wint dan heb je hem verdient door trouwe opkomst. O ja pas op met kou vatten!!

15-06-2004 20:45 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Concurrent Ted Barendse won ook, en heeft daarmee nog een kleine kans om op de laatste speeldag de titel te grijpen bij een misstap van Michiel.


@Arno:
Is 160 punten voorsprong niet genoeg?? Alle ronden hiervoor wel...

16-06-2004 08:21 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik denk het eigenlijk ook hoor Michiel. Als is het maar omdat jullie tegenstanders in veel gevallen dezelfde zijn. (anders heb je nog een heel klein theoretisch kansje misschien)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

16-06-2004 08:47 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Michiel Is 160 punten voorsprong niet genoeg?? Alle ronden hiervoor wel...


Praktisch gezien is 160 punten wel genoeg Michiel, theoretisch gezien kan Ted je misschien nog inhalen. Ik heb het niet uitgerekend (veel teveel werk), maar als alle uitslagen precies ideaal uitpakken vermoed ik dat Ted nog langszij kan komen.

Ik heb de tekst in het nieuwsberichtje maar even aangepast om het helemaal duidelijk te maken.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

16-06-2004 09:32 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Eh... Gefeliciteerd onder voorbehoud? Knipoog
Posts uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

16-06-2004 12:58 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

als en als als als dan als is michiel alsnog kampioen
GEFELICITEERD !

17-06-2004 15:21 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja dat is echt niet meer te overbruggen, volgens mij theoretisch ook niet

17-06-2004 22:50 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

feli Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ff w8chten komt goed!

22-06-2004 15:04 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

je bedoelt:

“ff w8N” Draaiend hoofd Grijns Draaiend hoofd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-06-2004 15:08 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

8elijke shortschrift Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wellicht bedoelde Rick met

ff w8chten komt goed!

Even wach*ch*ten komt goed!

*ch* (lees: gegorgel gevolgd door Grrr): Hier komt Rick tot het vernieuwende inzicht, dat hij niet met een 2400 bauds modem aan het communiceren is (en derhalve geen smileys nodig heeft) en dat ook zijn toetsenbord groot genoeg is om zijn gedachten tot normale grote mensen taal om te vormen.

Ik neem aan dat de taal nog steeds gebruikt wordt voor communicatie en dankzij de heren en dames informatica en de webmaster hebben we nu de ruimte om onze gedachten vlot aan een ander zichtbaar te maken.

Ik zou hieronder een lap tekst zonder klinkers en/of veel afkortingen kunnen opnemen om het besparen van bitjes te illustreren, maar in plaats hiervan zal ik een fraai tekst citeren:

disklekties?

Geen probleem:

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit
in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat
blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse
patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast
wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot
odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.

27-06-2004 22:01 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
Pages (2): [1] 2 next »  
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller