Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Delftse SchaakDagen[6]
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Delftse SchaakDagen[6] Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De indeling van de zesde ronde van de Delftse SchaakDagen is bekend. Ted Barendse gaat aan kop, met een punt voorsprong op een drietal achtervolgers.

De indeling en stand zijn te bekijken op de toernooi-pagina of via de onderstaande links:

Indeling Delftse SchaakDagen[6].
Stand Delftse SchaakDagen na ronde 5.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

01-06-2004 14:53 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waar blijven de sfeerverslagen van dit toernooi?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-06-2004 15:50 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 723

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Detail: volgens mij zijn er 4 mensen die op 1 punt achterstand staan.

01-06-2004 18:24 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Matthijs Matthijs is a Male
forumlid




geregistreerd: 31-05-2003
aantal berichten: 39

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En waar staan de uitslagen???

01-06-2004 20:25 Matthijs is offline Send an Email to Matthijs Search for Posts by Matthijs Add Matthijs to your Buddy List
Matthijs Matthijs is a Male
forumlid




geregistreerd: 31-05-2003
aantal berichten: 39

De zegetocht van een afwezige schaker Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Laat ik zelf iets roepen over de uitslagen van afgelopen
donderdag.

Ikzelf won zeer 'professioneel' met zwart van Roelof Westerink door een verloren stelling te keepen tot de tijdnood van mijn tegenstander.

Hora en Dave Theijn speelden remise en onze Wedstrijdleider verloor in de laatste seconden van een pot-remise eindspel (niet echt in vorm Arno?).

Verder won Kees Venema (goed voor mijn Weerstandpunten) en was er wéér een reglementair punt wegens n.o. (strenge staffen Kwaad Knipoog ).

Omdat Koert ter Veen een bye had, en Bart Meulemens en Ted Barendse nog moeten spelen is de stand wat onduidelijk, maar ik ga er van uit dat de laatste ronde aanstaande donderdag nog spannend is.

(Een succesje van Bart maakt het natuurlijk nóg spannender! Draaiend hoofd ).

05-06-2004 20:15 Matthijs is offline Send an Email to Matthijs Search for Posts by Matthijs Add Matthijs to your Buddy List
BartM BartM is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 26-09-2003
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Matthijs

en Bart Meulemens en Ted Barendse nog moeten spelen is de stand wat onduidelijk, maar ik ga er van uit dat de laatste ronde
aanstaande donderdag nog spannend is.

(Een succesje van Bart maakt het natuurlijk nóg spannender! Draaiend hoofd ).


gelezen, Ted? Knipoog

__________________
Ik schaak, dus ik ben.

06-06-2004 19:47 BartM is offline Send an Email to BartM Search for Posts by BartM Add BartM to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik denk niet dat Ted dat leest. Die komt hier namelijk niet tot nauwelijks...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-06-2004 09:22 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 962

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geachte Schaakdagengenoten (ook al hebben jullie me niet vaak gezien),


O.a. van het Forum krijg ik de indruk dat men het niet leuk vindt dat ik niet zo vaak (sic!) aanwezig ben bij de Schaakdagen.
Ik ben er niet vaak, dat klopt. Ik maak vaak aan het begin van het schaakseizoen al een aantal afspraken (in dit geval dus een voor een KNSB-vergadering, twee voor een examen schaaktrainer-A, en een voor begeleiding van HSB-jeugd bij het NK in Schagen).

ALs ik eerlijk ben ben ik daar zelf ook wat dubbel in. Enerzijds moet je er toch zijn als deelnemer (ook voor de sfeer). Aan de andere kant: ik ben er als ik kan, en ik zou het ook niet willen missen (ik blijf een fanatieke schaker (ook voor de sfeer!).

Ter geruststelling: ik ben er in elk geval komende donderdag (wie niet?), voor die spannende laatste ronde (succes morgenavond Bart!)

Ted

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

07-06-2004 13:07 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller