Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Interne Competitie V1: Laat de lente nu maar komen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lars Visser Lars Visser is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 13-03-2020
aantal berichten: 236

Interne Competitie V1: Laat de lente nu maar komen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zoals dat al sinds mensenheugenis gaat, na het najaar komt het voorjaar. De interne van DSC is daarop geen uitzondering. Dus nadat de winterkampioenen en promovendi vorige week bekend werden, kon de voorjaarscompetitie van start.

En ondanks dat het HSB-beker­team, en DSC-H2, en DSC-H7 extern speelden, waren er ook nog eens 20 partijen voor de interne.

In de A-groep misten dus een aantal vaste krachten. Toch werden er nog 5 partijen gespeeld. Noemenswaardig zijn de prestaties van Julian Oskam en Mats Borgen. Julian wist routinier Arjan de verslaan en Mats wist ondanks het ratingverschil van een paar honderd punten Bram knap op remise te houden.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Jouke van Gosliga-Tom Broekhuizen1-0
2Corniel Nobel-Edgar Huisman1-0
3Arjan Drenthen-Julian Oskam0-1
4Christophe Rebreyend-Kasper Uithof0-1
5Bram van der Velden-Mats Borgen½-½


De B-groep, 6 nieuwe spelers rijker door de promoties en degradaties, had ondanks het verkoudheidsvirus dat nog steeds veel schakers thuishoudt, een respectabele 9 partijen. Het is een groep waar van alles kan gebeuren en waar het niveau van de spelers erg dicht bij elkaar ligt. We volgen de ontwikkelingen nauwgezet.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ahmad Diab Diaz-Cock Hazeu1-0
2René Poots-Khaled Elsandel0-1
3Theo Rekveldt-Simon Broos1-0
4Simon Dirkse-Martin Verolme½-½
5Jan van de Donk-Tom Stoek½-½
6Willem de Koster-Varun Kancharla1-0
7Ed Eveleens-Ferdinand Schreuder½-½
8Rob Smits (J)-Kees van der Meer½-½
9René Weerts-Mark Bas de Leur0-1


In de C-groep keerden Ania en haar zoon Bejamin terug na hun debuut vorige week. Weer met wisselend succes. Bejamin won van nieuwkomer Layla. Ook Eric Scheurs en Marc Schleiss meldden zich weer voor een avondje schaak. Dat liep dit keer voor Marc beter af dan voor Eric.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Charlie Hylarides-Michel van Baal1-0
2Ruud Fontijn-Marco van Geest½-½
3Shawn Berg-Bert van der Willik0-1
4Erik Schreurs-Marc Schleiss0-1
5Ernst Hanewald-Ania Lisowska1-0
6Layla Valencia Mena-Bejamin Mlodrzianowksi0-1


De tussenstand voor de huidige ronde is hier te vinden.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Lars Visser on 06-02-2024 at 23:51.

06-02-2024 13:42 Lars Visser is offline Send an Email to Lars Visser Search for Posts by Lars Visser Add Lars Visser to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, en toen speelde ik dus (voor het eerst sinds de najaarscompetitie van 2019) in de A-groep. Ik ben niet overtuigd dat ik daar veel te zoeken heb, maar ik ga mijn best doen.

Gelukkig voor mij mocht ik beginnen tegen een mede-promovendus, Edgar Huisman. Zelf heb ik geen grove fouten gemaakt (denk ik) en Edgar was er niet helemaal bij.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

06-02-2024 13:50 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Henk van den Belt
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-11-2016
aantal berichten: 166

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vreemd ik speelde maandag met zwart tegen Nicolò Perfranceschi. Ik zie geen uitslag. Of was dat een informele partij en telt die niet mee. (Of ben ik gedegradeerd naar groep D). Klok was kapot. Halverwege de partij een nieuwe gepakt. Misschien is het dat en werd de partij ongeldig verklaard.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Henk van den Belt on 07-02-2024 at 00:26.

07-02-2024 00:19 Henk van den Belt is offline Send an Email to Henk van den Belt Search for Posts by Henk van den Belt Add Henk van den Belt to your Buddy List
Mats Borgen
forumlid


geregistreerd: 15-11-2020
aantal berichten: 4

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Helaas heb ik geen remise gespeeld, maar verloren, dus de uitslag hier klopt niet.

07-02-2024 11:39 Mats Borgen is offline Send an Email to Mats Borgen Search for Posts by Mats Borgen Add Mats Borgen to your Buddy List
Lars Visser Lars Visser is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 13-03-2020
aantal berichten: 236

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb allebei de uitslagen aangepast. Ze worden meegenomen met de indeling van vandaag en zullen ook correct op de volgende ranglijst staan.

12-02-2024 18:56 Lars Visser is offline Send an Email to Lars Visser Search for Posts by Lars Visser Add Lars Visser to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller