Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Open Kampioenschap van Utrecht (OKU) 2004
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Open Kampioenschap van Utrecht (OKU) 2004 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op 4, 5 en 6 juni 2004 zal voor de 31e keer het Open Kampioenschap van Utrecht (OKU) worden gespeeld. Net als vorig jaar is de locatie het Sportcentrum Olympos op de Uithof in Utrecht.

Aanmelden kan door een e-mail te sturen aan Jeroen.Bollaart@worldonline.nl met daarin de volgende gegevens:

naam, adres, postcode, woonplaats, club, Elo (KNSB en eventueel FIDE), bondsnummer, eventuele bye en groep (1 of 2).

Alle uitslagen zullen worden doorgegeven aan de KNSB-ratingcommissie en aan de FIDE.

voor meer informatie
http://www.paulkeres.nl/oku2004.html

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-05-2004 08:12 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik overweeg om dit jaar weer mee te doen, wie gaat er mee?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-05-2004 08:12 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 724

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zit dan in Griekenland! Glimlach

21-05-2004 10:17 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zit in Frankrijk tentamens te leren tegen die tijd Glimlach

24-05-2004 10:06 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hmm, ik ga niet kunnen (verplichtingen) maar goed, volgend jaar misschien weer. Gaat ons aller HeMan nog? (hij kan er tenslotte heenkruipen)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

01-06-2004 12:28 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik overwoog mee te doen, maar ik vind het een vrij dure aangelegenheid.
Inschrijving plus treinkaartjes - de prijs loopt aardig op.
Het ziet er ook uit of het niet geweldig georganiseerd is - dat soort indrukken krijg je als links niet werken of je naar de site van vorig jaar voeren Glimlach
Maar jullie hebben er ervaring mee, en als je overweegt weer mee te spelen zal het dus best wel meevallen.
Ik ga toch maar niet Grijns

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

03-06-2004 15:21 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zal hier maar even plaatsen wat ik op utrechtschaak ook al zei:

"Yo. Dankzij het Toecan 2004 'Volle koker' o.d.z. Relax to the mexx was het toernooi wat mij betreft prima geslaagd. Vrijdag ging ik nog naar huis, maar aangezien ik vanwege de nachttrein 4 uur thuis was en dus weer 6 uur weg moest ging dat niet werken...
dan was zaterdag een stuk beter, met dat prrriwha feest.
Ook ik doe volgend jaar enkel mee als het OKU samenvalt met het Toecan.
Er gaan bij enkele spelers al plannen op met alle activiteiten van het Toecan, behalve het hockeyen mee te doen, en op het OKU te schaken.
Ja, door de combinatie nu was dit 1 van m'n leukste toernooien ooit.

Schaaktechnisch overigens een drama, maarre...lekker boeiend. Glimlach
Leuk trouwens dat de dames zowaar zowel namen als links kunnen onthouden als ze dronken zijn...mij lukt dat meestal niet. Netjes, Nina!"

Oftewel, als 2de geplaatst behaalde ik in de B tussenstanden van 1 uit 1 en 1 uit 4 alvorens op 3 uit 6 te belanden.
Maarja, als je vanaf je 1 uit 2 aan 1 stuk door keihard gaat zuipen rolt er ook geen correct spel meer uit...niet dat dat toen voor mij ook nog maar enigszins van belang was.

Jullie houden een verslagje van mij tegoed over dit toernooi.

Belangrijkste uitkomst van dit weekend is dat ik er plotseling veel voor voel om toch maar Gent te gaan spelen in plaats van het ACT.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

07-06-2004 16:57 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller