Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Twee DSC-ers met hun eigen Chessable cursus
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Jouke
webcommissie


geregistreerd: 21-10-2014
aantal berichten: 104

Twee DSC-ers met hun eigen Chessable cursus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na afloop van mijn wedstrijd tegen Mats in de interne competitie, ging het al snel over openingen. En tussen neus en lippen door vertelde Mats over een klein hobby project (zo noem ik het maar), waarbij hij samen met Mees een eigen studie gemaakt heeft. In het kader van Halloween was er namelijk een competitie uitgeschreven door chesssable. Hun inzending werd goed bevonden en als prijs werd de studie gepubliceerd ! Dat is natuurlijk fantastisch en een hele eer. Een beetje promotie op het DSC forum lijkt me dus wel op zijn plaats. Je koopt de cursus nu in de sale voor €10,99 op chessable

De introductie gaat zo:

"If You Play 1.e4 and Want to Steamroll
1…e5 Like You Never Did Before,
Then Sac a Knight on Move 4!


Do you ever wake up with an overwhelming desire to obliterate the competition in chess? Like winning alone isn’t enough, and you have to CRUSH IT like a horror train?

If so, then here’s the gambit opening for White that matches your flair for over-the-board destruction.

It’s called The Horrifying Halloween Gambit, brought to you by community authors Mats Borgen and Mees van den Berg…"


Helemaal onbekend is dit gambiet niet. Volgens mij gebruikt Lucien het wel eens in blitz partijen. Uiteraard verwacht ik volgende zomer een mooie presentatie door de chessable-auteurs tijdens de zomervarianten.

07-11-2023 11:10 Jouke is offline Send an Email to Jouke Search for Posts by Jouke Add Jouke to your Buddy List
Mats Borgen
forumlid


geregistreerd: 15-11-2020
aantal berichten: 4

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bedankt voor de extra reclame! Ik heb de opening al een keer in de interne met succes kunnen testen, misschien ook voor anderen een keer het proberen waard.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Mats Borgen on 15-11-2023 at 20:20.

15-11-2023 20:19 Mats Borgen is offline Send an Email to Mats Borgen Search for Posts by Mats Borgen Add Mats Borgen to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller