Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Delftse SchaakDagen [2]
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Delftse SchaakDagen [2] Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De indeling van de voor de tweede ronde van de Delftse SchaakDagen is bekend.

De indeling voor ronde 2 is als volgt:
code:


De eerste ronde leverde geen verrassingen op. Alle op papier sterkere spelers wonnen hun partijen. De uitslagen waren:
code:
  1    Ted Barendse        ( 0 ) - Arno Wiersma        ( 0 )     6- 17  1-0    
  2    Hora Vlam           ( 0 ) - Bart Meulemans      ( 0 )    18-  1  1-0    
  3    Roelof Westerink    ( 0 ) - Dave Theijn         ( 0 )    11- 16  0-1    
  4    Koert ter Veen      ( 0 ) - Diederik van Heijgen( 0 )     2- 13  1-0    
  5    Kees Venema         ( 0 ) - Matthijs Ransijn    ( 0 )     4-  7  0-1    
  6    Gerbrand Beekman    ( 0 ) - Leo Zuijdgeest      ( 0 )     3-  9  1-0    
  7    Duncan de Lange     ( 0 ) - Rene van Alfen      ( 0 )    15-  8  0-1    
  8    Sander Van Gennip   ( 0 ) - Frank Elderhorst    ( 0 )    12-  5  1-0    
Bye: Olivier Marincic, Rene Herbold
Oneven: Rene van Dam

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-04-2004 17:27 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Matthijs Matthijs is a Male
forumlid




geregistreerd: 31-05-2003
aantal berichten: 39

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Komt de indeling alleen op de Delftse Schaaksite? Verward

Lijkt een beetje asociaal, of doen er alleen DSC-ers mee?

28-04-2004 21:08 Matthijs is offline Send an Email to Matthijs Search for Posts by Matthijs Add Matthijs to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De DSD site bevindt zich ook op deze server. Waar had je het dan willen hebben Matthijs? De reden dat Arno het in het forum post en niet - bijv - op een aparte pagina als onderdeel van www.delftseschaaksite.nl/schaakdagen/ heeft denk ik vooral te maken met gemak. En laten we wel wezen, Arno doet al meer dan genoeg. Als ik het goed begrepen heb heeft hij de volledige organisatie van het toernooi op zich. (Andere clubs?)

Maar misschien dat een link naar deze berichten op de DSD pagina wel handig zou zijn.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

28-04-2004 23:32 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zojuist de indeling en de tussenstand gelinkt. Ook voor het nieuws zal ik een plekje maken.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

29-04-2004 08:13 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In hoeverre dit is doorgekomen bij Arno weet ik niet precies, maar uit betrouwbare bron(nen) weet ik dat Olivier zich wil terugtrekken / heeft teruggetrokken, en dat Roelof is verhinderd. Frons

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

29-04-2004 11:21 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wat is er nu eigenlijk misgegaan?

19 deelnemers, waarvan 14 DSC'ers...heeft het te maken met het verdwijnen van de club Tijdnood? Heeft het te maken met de 7 avonden? De 7 DONDERDAGavonden? Het tempo, prijzengeld, sfeer aan de bar, de nootjes, wat deed het hem dat dit toernooi qua deelnemeraantal zo tegenvalt?

Oorspronkelijk dacht ik erover na mee te doen, kon ronde 1 niet en dacht: ach, daarna kijken we wel, wellicht proberen we alsnog een bye te regelen voor ronde 1 en me alsnog in te schrijven, maar met dit beperkte veld werd voor mij de keuze er niet moeilijker op.
(Naast het feit dat 7 avonden gedurende 7 weken beschikbaar zijn mij wat veel is.)

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

29-04-2004 21:16 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De tweede ronde van de Delftse SchaakDagen leverde de volgende uitslagen op:

code:


De indeling voor ronde 3 komt morgen online.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

02-05-2004 19:22 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat was een erg leuke partij, Arno! En ook een voortreffelijke locatie. Moeten we vaker doen. Tevreden

Dat ik m dan verloor mag de pret niet drukken. Zo'n stelling is net russisch roulette. Ik laat momenteel mijn computer erop pruttelen, als die nog iets van waarde vindt dan hoor je het nog wel.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

02-05-2004 19:34 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou maak je me nieuwsgierig.
- Boven op "de hoge" in het zwembad;
- Op de markt;
- Zonder klok, maar midden op het spoor;
- Snowworld, op de piste;
- In de bioscoop, blind;
- Of gewoon in de kroeg?

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

02-05-2004 23:14 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het laatste natuurlijk Glimlach Cafe de Waag, een mooi plaatsje hoog achterin aan het raam.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

02-05-2004 23:26 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller