Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Gent Open (B): 15-19 juli 2023 (rated & non-rated)
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 341

Gent Open (B): 15-19 juli 2023 (rated & non-rated) Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van zaterdag 15 t/m woensdag 19 juli vind dit toernooi weer plaats tijdens de Gentse Feesten. Voor veel DSC-leden een bekend begrip met vele leuke herinneringen.

Dit jaar heeft de deelnemer de keuze tussen een rated of non-rated toernooi van 9 ronden (met mogelijkheden om een bye op te nemen). Daarnaast is er ook weer een toernooi voor spelers van 55 jaar en ouder van 5 ronden.

Het wordt dit keer bij Sportpaleis 't Kuikpe (Citadelpark in Gent) gehouden. De schakers zitten allemaal in 1 grote ruimte in het midden van een indoor wielerbaan. Waar het een stuk koeler is dan op de oude lokatie, heb ik begrepen.

Meer info via deze link:
https://www.kgsrl.be/open2023/index_nl.html

Overnachten kan via de organisatie maar kun je ook zelf regelen via bijv. booking.com

Tot nog toe gaan onderstaande DSC-leden meedoen:
1. Edgar Huisman
2. Bob Voogt
3. Lucien van de Lisdonk

Als je interesse hebt laat hier een bericht achter en/of spreek me aan op de club.

Groeten,
Lucien van de Lisdonk

08-04-2023 15:44 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Mark Bas de Leur Mark Bas de Leur is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 24-11-2021
aantal berichten: 36

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

'T Kuipke is natuurlijk fantastisch als locatie.

Helaas is dit in de geplande vakantieperiode voor mij. Maar schaken tijdens de Gentse feesten lijkt me sowieso lastig

27-05-2023 15:23 Mark Bas de Leur is offline Send an Email to Mark Bas de Leur Search for Posts by Mark Bas de Leur Add Mark Bas de Leur to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 341

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Mark Bas de Leur
'Maar schaken tijdens de Gentse feesten lijkt me sowieso lastig


Het is niet lastig, Mark-Bas; het is juist fantastisch !
Je speelt een of twee partijen (middag/avond) en daarna ga je de stad in met de andere DSC'ers.
De Gentse Feesten zijn legendarisch vanwege de gezellige Belgische kroegjes, de optredens, het lekkere eten en de Belgische pintjes. En dat alles in een soort Middeleeuws decor. Met vrijwel altijd heerlijk zomerweer.....

Het is iets dat je minstens eens in je leven meegemaakt moet hebben....
En je hoeft maar drie dagen (ma-wo) vrij te nemen van je werk :-)

30-05-2023 09:20 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Mats Borgen
forumlid


geregistreerd: 15-11-2020
aantal berichten: 4

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het lijkt mij misschien wel leuk om mee te doen. Ik heb in die periode in ieder geval vrij maar ik heb nog niet gekeken naar dingen als vervoer en verblijf.

22-06-2023 13:30 Mats Borgen is offline Send an Email to Mats Borgen Search for Posts by Mats Borgen Add Mats Borgen to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller