Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Oliebollen schaken in Leiden op vrijdag 30 december 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00 1 Stemmen - Gemiddelde waardering: 5.00
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Oliebollen schaken in Leiden op vrijdag 30 december Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Welke DSC'ers willen met dit toernooi meedoen?

Het Leidsch Schaakgenootschap organiseert namens de Leidse Schaakbond op vrijdag 30 december 2022 het traditionele Oliebollentoernooi: snelschaken voor viertallen van verenigingen uit de Leidse- en Haagse Schaakbond.

Gegevens
Vrijdag 30 december 2022
Denksportcentrum Leiden, Robijnstraat 4, (071-5723229)
Zaal open vanaf 09.30 uur, start toernooi 10.30 uur, prijsuitreiking ongeveer 17.00 uur
Het inschrijfgeld bedraagt €20 per team (door DSC te betalen)

Toernooi
Het speeltempo is 3 minuten voor de hele partij plus 2 seconden increment per zet. De precieze toernooivorm wordt nog nader bepaald, afhankelijk van de inschrijvingen. Het aantal ronden wordt ongeveer 13, waarbij je iedere ronde met wit en met zwart tegen dezelfde tegenstander speelt.

Aanmelden graag via dit forum:

1. Ted Barendse
2. Lucien van de Lisdonk
3. Victor van der Kloet
4. Sander van Gennip
5. Wybe Evenhuis
6. Alexander Bruschke
7. Ivar de Hoogt
8. Arjan Drenthen
9. Abel Drenthen (jeugd)
10. Jorick Laan
11. Jouke van Gosliga
12. Christophe Rebreyend
13. Mees van den Berg (jeugd)
14. Shandijean Shindi (jeugd)
15. Lina el Khaddari (jeugd)
16. Richard Oranje
17. Erik Both

We doen definitief met 4 teams namens DSC mee.

This post has been edited 8 time(s), it was last edited by Lucien van de Lisdonk on 28-12-2022 at 00:43.

03-12-2022 22:52 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik doe graag mee.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

06-12-2022 09:19 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Jorick Jorick is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 08-12-2022
aantal berichten: 1

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik doe ook graag mee.

08-12-2022 22:27 Jorick is offline Send an Email to Jorick Search for Posts by Jorick Add Jorick to your Buddy List
Jouke
webcommissie


geregistreerd: 21-10-2014
aantal berichten: 103

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zou ook wel mee willen doen als er nog 1 persoon meedoet, want dan kunnen we 3 teams inschrijven?!

14-12-2022 10:23 Jouke is offline Send an Email to Jouke Search for Posts by Jouke Add Jouke to your Buddy List
Christophe Rebreyend
DSC-lid


geregistreerd: 09-05-2022
aantal berichten: 10

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik kan ook meedoen!

14-12-2022 10:43 Christophe Rebreyend is offline Send an Email to Christophe Rebreyend Search for Posts by Christophe Rebreyend Add Christophe Rebreyend to your Buddy List
Tom Broekhuizen Tom Broekhuizen is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 24-11-2015
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Klopt het dat er de 27e op de club ook een olliebollenschaak is?

20-12-2022 07:55 Tom Broekhuizen is offline Send an Email to Tom Broekhuizen Search for Posts by Tom Broekhuizen Add Tom Broekhuizen to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja, op dinsdag 27 dec is er bij DSC ook een oliebollentoernooi, maar dan persoonlijk. Met (uiteraard) ook oliebollen!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

20-12-2022 09:28 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Tom Broekhuizen Tom Broekhuizen is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 24-11-2015
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dankjewel, helaas kan ik niet komen.

27-12-2022 16:55 Tom Broekhuizen is offline Send an Email to Tom Broekhuizen Search for Posts by Tom Broekhuizen Add Tom Broekhuizen to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vertrek vanaf DSC is vrijdag om 9.30 uur.
Chauffeurs zijn: Sander en Christophe
Meerijders zijn: Ted, Alexander, Jouke, Lucien

Op eigen gelegenheid gaan: Jorick, Wybe, Ivar, Victor, Erik, Richard en met Arjan rijden de 4 jeugdspelers mee.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Lucien van de Lisdonk on 28-12-2022 at 16:37.

28-12-2022 00:47 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Ivar de Hoogt Ivar de Hoogt is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 05-03-2011
aantal berichten: 147

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

het was weer gezellig.
Persoonlijk baal ik van een aantal gewonnen stellingen tegen toppers die ik niet kon converteren, maar uiteindelijk kan ik toch wel tevreden zijn met het alle toppers in de zaal lastig maken.
Gelijk opgaan met IM Slingerland; ookzo tegen IM van Blitterswijk en een gewonnen stelling tot remise tot verlies blunderen tegen IM Pijpers zou je vooraf voor tekenen...Met wat beter tijdsbeleid had ik misschien boven de 50% gescoord. Draaiend hoofd

30-12-2022 22:46 Ivar de Hoogt is offline Send an Email to Ivar de Hoogt Homepage of Ivar de Hoogt Search for Posts by Ivar de Hoogt Add Ivar de Hoogt to your Buddy List
Tom Broekhuizen Tom Broekhuizen is a Male
actief DSC-lid




geregistreerd: 24-11-2015
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Klinkt goed. Ik speelde al meer dan een week 3 2 tempo blitz potjes. Ook al bedoelde ik eigenlijk het DSC oliebollenschaak.

31-12-2022 12:36 Tom Broekhuizen is offline Send an Email to Tom Broekhuizen Search for Posts by Tom Broekhuizen Add Tom Broekhuizen to your Buddy List
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was inderdaad erg geslaagd en met 4 teams was DSC, na uiteraard gastheer LSG, het best vertegenwoordigd.

Ook sportief heeft DSC het prima gedaan gezien het feit dat DSC2, 3 en 4 in finale poule B (van de vier) zijn beland, na de voorronden.

DSC1 bereikte finale poule A na in de voorronde alles te hebben gewonnen ! Ik denk dat we ergens in de middenmoot zijn geeindigd in die finale. De eindstand heb ik nog niet gezien.

Een verslagje van LSG inclusief een link naar wat foto's:
https://www.lsg-leiden.nl/geslaagde-edit...bollentoernooi/

31-12-2022 17:40 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller