Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » HSB bekerfinale DSC - Rijswijk 20 juni live te volgen!
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lars Visser Lars Visser is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 12-03-2020
aantal berichten: 230

HSB bekerfinale DSC - Rijswijk 20 juni live te volgen! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maandag 20 juni wordt de finale van de HSB beker gespeeld. Na drie rondes zijn DSC en Rijswijk als sterkste teams uit de bus gekomen en die zullen 20 juni om 19:45 op het Denksportcentrum in Delft mogen uitvechten wie zich een jaar lang "Kampioen van de HSB" mag noemen. Beide teams zullen ongetwijfeld in hun sterkst mogelijke opstelling aantreden en het zal dan ook een spannende strijd worden. DSC heeft op weg naar de finale afgerekend met RSC-Belgisch park, DD en Scheve Toren. Rijswijk had een bye in de eerste ronde en rekende in ronde 2 af met promotie en in ronde 3 met het toch ook sterke Botwinnik.

Niet iedereen zal de partijen in de speelzaal kunnen volgen, daarom zullen de partijen live uitgezonden worden. Op de volgende (link) zullen maandag de partijen te volgen zijn. De partijen beginnen om 19:45 uur in de avond en er kan gebruikgemaakt worden van de Lichess chat functionaliteit om je favoriete team aan te moedigen.

EDIT: Vanwege technische problemen heb ik de link naar de borden moeten updaten. De link in de tekst werkt nu weer en de borden zijn ook te volgen via https://view.livechesscloud.com/#5b0d1a8...9c-0d1f7e73b4d7

This post has been edited 5 time(s), it was last edited by Lars Visser on 20-06-2022 at 19:32.

16-06-2022 17:32 Lars Visser is offline Send an Email to Lars Visser Search for Posts by Lars Visser Add Lars Visser to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer dat aangekondigde link niet werkte maar via andere link heb ik wedstrijd goed kunnen volgen (ik kon niet naar de club komen). Bloedstollende eindfase waarin we met een zeer zwaar bevochten 2-2 ternauwernood een replay af konden dwingen. Ik raad iedereen aan de partijen (via link) na te spelen; vooral de eindspelen aan de borden 1-3 waren erg instructief.

21-06-2022 08:32 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller