Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Delftse SchaakDagen 2004
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Pages (2): « previous 1 [2] Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het deelnemersveld valt me wel een beetje tegen ....

22-04-2004 15:59 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, volgens mij is het voor bijna alle deelnemers op de lijst een leuk toernooi. Allleen Leo lijkt het heel moeilijk te krijgen en voor Hora en Ted is het deelnemersveld misschien wat minder interessant.

Aan de andere kant, de ervaring leert dat de meeste aanmeldingen laat binnen komen, dus er zullen er wel meer meedoen dan dat er nu staan ingeschreven.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-04-2004 18:25 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Pages (2): « previous 1 [2]  
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller