Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » FIDE World Championship
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Mark Bas de Leur Mark Bas de Leur is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 24-11-2021
aantal berichten: 36

FIDE World Championship Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vandaag start de strijd om het wereldkampioenschap tussen Magnus Carlsen en Ian Nepomniachtchi in Dubai. Ik zal dit met grote belangstelling volgen en ben benieuwd naar jullie verwachtingen.

Zelf verwacht ik dat Magnus dit gaat winnen en dat Ian alleen een kans maakt als hij in de eerste 4 potten ergens een 1 weet te scoren om vertrouwen te krijgen. Aan de andere kant zal Ian meer gemotiveerd zijn om te winnen dan Magnus die nu al een tijdje WK is. Ik hoop op een spannende strijd met veel verschillende stellingen.

Hoor graag wat jullie hiervan denken

26-11-2021 13:05 Mark Bas de Leur is offline Send an Email to Mark Bas de Leur Search for Posts by Mark Bas de Leur Add Mark Bas de Leur to your Buddy List
Mark Bas de Leur Mark Bas de Leur is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 24-11-2021
aantal berichten: 36

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook lijkt het me leuk om een partij te bespreken via discord oid.

26-11-2021 13:34 Mark Bas de Leur is offline Send an Email to Mark Bas de Leur Search for Posts by Mark Bas de Leur Add Mark Bas de Leur to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Mark Bas de Leur
Ook lijkt het me leuk om een partij te bespreken via discord oid.


Je weet hoop ik de Discord van DSC te vinden? Glimlach

https://discord.gg/fp3CzwJ3JC

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

27-11-2021 23:53 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Mark Bas de Leur Mark Bas de Leur is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 24-11-2021
aantal berichten: 36

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nu wel, waarvoor dank.


De tweede partij was een scherpe met een opening in het Catalaans van Magnus, waarbij hij (ik zou bijna zeggen uiteraard) weer een pion achter kwam te staan en later kwam daar een kwaliteit bij. Hier stond Ian er toch echt beter voor ondanks de zwakke loper op b7. Maar Magnus heeft laten zien wat een kei hij is richting en in het eindspel en een zet of 10 later heeft hij de positie weer gelijk getrokken. Uiteindelijk de tweede remise in een even groot aantal partijen. 1-1 dus en op naar pot 3 vandaag

28-11-2021 09:05 Mark Bas de Leur is offline Send an Email to Mark Bas de Leur Search for Posts by Mark Bas de Leur Add Mark Bas de Leur to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

We staan in de startblokken voor de 5e partij. Te volgen via:

https://lichess.org/broadcast/world-ches...game-5/H8H4enOL

Twitch van chess.com:

https://www.twitch.tv/chess

De stream van chess24:

https://www.youtube.com/watch?v=SPvOzcNlm9U

En vast nog wel meer. Enjoy!

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

01-12-2021 13:25 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller