Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2003-2004 » Joost Michielsen clubkampioen snelschaken
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Joost Michielsen clubkampioen snelschaken Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met een score van liefst 8½ uit 9 wist Joost voor het eerst het clubkampioenschap snelschaken op zijn naam te schrijven.

De titel kan niet meer dan verdiend worden genoemd als je naar de resultaten kijkt. Joost heeft tijdens het toernooi de nummers 2 tot en met 7 ontmoet, en daar slechts 1 maal een halfje moeten laten aan zijn tegenstander. Michiel, Marten, Ted, Hora en Bart werden allen aan de zegekar gebonden. Alleen Richard wist de nieuwe clubkampioen van een zege af te houden.

Voor een uitgebreid verslag zie de toernooisite.

10-03-2004 03:04 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

het was jammer dat ik het weer eens niet afmaakte. tegen joost stond ik huizenhoog gewonnen maar fopte mezelf waarna ik nog steeds gewonnnen stond maar toch nog remise liet lopen. Maar zonder wat mazzel wordt je geen kampioen natuurlijk. een prima prestatie van Joost.

11-03-2004 19:33 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Snelschaken kan niet zonder truukjes, grappen en ander fopmateriaal. Degene die dat het beste doet wint.
In dit geval Joost. Veruit zelfs.
Gefeliciteerd!

Grappig detail: Gert is kampioen snelschaken van de HSB. Maar niet van DSC. Lach

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

11-03-2004 20:32 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ondanks 3 panadolletjes en een stekende koppijn, zelf best redelijk geschaakt. Vooral mijn overwinning op Dolf Beltz en Bart Vlasblom waren ok. Mijn nederlaag tegen Johan van de Pol en Diederik van Heijgen waren niet nodig, maar het kan niet elke dag feest zijn. (en ik vermoedt dat Roman en Dolf dat van hun partij tegen mij ook gedacht hebben).

En Marco: het DSC kampioenschap was natuurlijk veel sterker bezet dan van HSB... (ja dat wist je zelf ook)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

11-03-2004 22:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

heb me redelijk goed vermaakt die zaterdag...maar om het nou HSB snelschaakkampioenschap te noemen.....nee niet echt Rolt met ogen

12-03-2004 00:03 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller