Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Ted Barendse benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Ted Barendse benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted Barendse is vandaag koninklijk onderscheiden. Hij werd vandaag gebeld door burgmeester Marja van Bijsterveldt met de mededeling dat hij benoemd is tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau vanwege zijn jarenlange inzet voor het schaken (zowel bij DSC als ook regionaal en landelijk) en voor Filmhuis Lumen.

Wat betreft DSC is hij al actief vanaf het moment dat hij bij de club lid werd. Zowel bij de jeugd als in het bestuur is hij al heel veel jaren actief. En ook bij vele activiteiten die DSC organiseert ondersteunt hij de organisatoren.

Maar we kennen hem natuurlijk allemaal vooral van de clubavonden, waar hij niet alleen actief is bij het opstarten van de bar en het afsluiten van de clubavond, maar vooral ook de prettige persoon is die je altijd kunt aanspreken en zal helpen waar hij kan.

Dat alles lijkt al ruim voldoende voor een lintje, maar daarnaast is hij ook nog jaren actief geweest bij de HSB (o.a. als trainer, waarnemend voorzitter, en de organisatie van het NK tot en met 12 jaar), de KNSB (o.a. met trainigen en begeleiding bij uitzendingen van de jeugd naar EK's en WK's) en bij Filmhuis Lumen waar hij momenteel voorzitter is.

DSC feliciteert Ted met deze zeer verdiende waardering.

https://www.omroepwest.nl/nieuws/4031508...-heeft-gekregen

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

24-04-2020 13:25 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 908

Thumb Up! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wow, van harte gefeliciteerd Ted! En meer dan terecht!

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

24-04-2020 17:02 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Pieter Goossens
DSC-lid




geregistreerd: 06-12-2006
aantal berichten: 43

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gefeliciteerd Ted, je hebt het verdiend!

__________________
"There are no mistakes, just happy accidents" - Bob Ross

24-04-2020 19:43 Pieter Goossens is offline Send an Email to Pieter Goossens Search for Posts by Pieter Goossens Add Pieter Goossens to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1145

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat doet me nu werkelijk genoegen. Mijn gelukwensen, Ted!

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

24-04-2020 19:45 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Victor van der Kloet Victor van der Kloet is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-05-2017
aantal berichten: 54

Gefeliciteerd, ridder! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted,
Van harte gefeliciteerd met deze terechte onderscheiding!

24-04-2020 20:35 Victor van der Kloet is offline Send an Email to Victor van der Kloet Search for Posts by Victor van der Kloet Add Victor van der Kloet to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik maak een diepe buiging voor deze ridder

Ted van harte gefeliciteerd! Je verdient het idd.
Hoop je als ridder spoedig weer in de (digitale) arena te treffen.

__________________
Homo Caïssapiens

25-04-2020 10:28 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
Upperdog Upperdog is a Male
Coordinator HSB competitie


geregistreerd: 06-02-2004
aantal berichten: 946

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Inderdaad geheel terecht - ik voeg toe dat Ted ook zeer lange tijd bestuurslid van de sociaal-culturele instelling Delftstede was.

Proficiat!!

25-04-2020 10:36 Upperdog is offline Search for Posts by Upperdog Add Upperdog to your Buddy List
Gerard Bilars Gerard Bilars is a Male
Erelid


geregistreerd: 01-10-2006
aantal berichten: 58

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted,
ook van mij via deze weg van harte gefeliciteerd met je onderscheiding.
Al zolang ik je ken cultureel organisator en inspirator.

Ik hoop dat we spoedig met z'n allen op een clubavond op je benoeming kunnen proosten.

Gerard

__________________
GB

25-04-2020 11:16 Gerard Bilars is offline Send an Email to Gerard Bilars Search for Posts by Gerard Bilars Add Gerard Bilars to your Buddy List
Simon Broos Simon Broos is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 47

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik hoorde het net van mijn vrouw. Zij had het gelezen in de Delft bijlage bij het AD. Van harte gefeliciteerd Ted, je hebt het verdiend!

25-04-2020 15:27 Simon Broos is offline Send an Email to Simon Broos Search for Posts by Simon Broos Add Simon Broos to your Buddy List
Norbert Harmanus Norbert Harmanus is a Male
forumlid


geregistreerd: 25-10-2017
aantal berichten: 10

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoi Ted,

Gefeliciteerd met de terechte erkenning!
Absoluut een mooi nieuwsbericht.

Groeten,
Norbert

26-04-2020 12:03 Norbert Harmanus is offline Send an Email to Norbert Harmanus Search for Posts by Norbert Harmanus Add Norbert Harmanus to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hi allen,

Ik kreeg vrijdagochtend onverwachts een telefoontje van onze burgemeester.

Terwijl ik even verwachtte iets te horen te krijgen over Lumen vertelde ze me dat ik - voor mij in elk geval compleet onverwachts - ben benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. Dit o.a. op basis van mijn decennialange inzet op het gebied van schaken (zowel lokaal, regionaal als landelijk) en jarenlange inzet voor Filmhuis Lumen.

Ik begrijp dat dit niet voor iedereen als een verrassing komt, sommige bestuursleden 'zaten in het complot'.
Hartelijk dank aan hen voor de aanbevelingen die hiervoor blijkbaar nodig zijn.
Want terwijl jullie weten (?) dat ik persoonlijk niet zo veel heb met ons koningshuis zie ik dit wel als een blijk van maatschappelijke waardering, die ik desondanks zeer op prijs stel.

Wat mij betreft straalt dit ook af op alle vrijwilligers in de schaak- en filmwereld met wie ik afgelopen jaren mocht en nog steeds mag samenwerken (en waarvan sommigen in mijn ogen meer recht hebben op deze onderscheiding dan ik).
Daarmee is dat lintje voor ons allemaal, dus congrats!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Ted on 27-04-2020 at 20:43.

27-04-2020 20:43 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
René van Alfen René van Alfen is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 28-02-2002
aantal berichten: 92

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat heeft nog lang geduurd Ted, maar meer dan terecht en van harte gefeliciteerd met de onderscheiding!

__________________
I play against pieces

30-04-2020 13:54 René van Alfen is offline Send an Email to René van Alfen Homepage of René van Alfen Search for Posts by René van Alfen Add René van Alfen to your Buddy List
BSchleipfenbauer
forumlid


geregistreerd: 26-02-2020
aantal berichten: 10

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Proficiat Ted, het is je gegund.

01-05-2020 10:37 BSchleipfenbauer is offline Send an Email to BSchleipfenbauer Search for Posts by BSchleipfenbauer Add BSchleipfenbauer to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Erg leuk om te lezen, van harte Ted!!
Groet Olivier

01-05-2020 20:59 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
Walter
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-02-2004
aantal berichten: 358

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hoge heren (m/v) die een lintje krijgen zegt me niet zoveel, maar dit is wat anders: enorme onbaatzuchtige inzet, je hebt het verdiend!

02-05-2020 21:26 Walter is offline Search for Posts by Walter Add Walter to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller