Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Digitale DSC-toernooien met Lichess groot succes
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Digitale DSC-toernooien met Lichess groot succes Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het lijkt erop dat schaken d.m.v. Lichess voldoet aan een grote behoefte, nu er niet in het echt geschaakt kan worden!
Maandag 30 maart waren in totaal 55 DSC-schakers actief in een van de twee georganiseerde toernooien: 30 in het snelschaaktoernooi, en 25 in het rapidtoernooi.

Het snelschaken was een prooi voor QControl, het rapid voor Molurus.

Wordt het maandag 6 april nog drukker?

31-03-2020 11:29 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Han Nicolaas Han Nicolaas is a Male
actief forumlid


geregistreerd: 29-04-2005
aantal berichten: 56

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Geweldig initiatief! Al twee keer een mooie maandagavond gehad!

Bij Pomar hebben we dinsdagavond iets soortgelijks gedaan: een snelschaaktoernooitje met tempo 5+3. Met 12 deelnemers was het een stuk rustiger dan hier, maar we zijn ook een stuk kleiner...
Vooralsnog elke dinsdagavond, alleen voor Pomarleden, misschien volgende keer ook voor anderen.

31-03-2020 23:43 Han Nicolaas is offline Send an Email to Han Nicolaas Homepage of Han Nicolaas Search for Posts by Han Nicolaas Add Han Nicolaas to your Buddy List
Pieter Goossens
DSC-lid




geregistreerd: 06-12-2006
aantal berichten: 43

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Molurus Qcontrol, BlackSquareTerror, RTR__RTR, Megatal, sssooovvv, DaBrusjka, ClubPlayer_2020, Nobbie01, Delft1955, .... nog nooit van gehoord. Ik vind het niet prettig als ik (pietergoos - dat moet iedereen wel begrijpen denk ik) niet weet tegen wie ik speel en mijn tegenstander dat wel weet.
Niet iedereen heeft zijn zijn rare naam in zijn profiel gecorrigeerd.

Ik stel voor dat iedereen zijn profiel invult.
Dan ga ik ook mee doen.

__________________
"There are no mistakes, just happy accidents" - Bob Ross

01-04-2020 11:46 Pieter Goossens is offline Send an Email to Pieter Goossens Search for Posts by Pieter Goossens Add Pieter Goossens to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Pieter Goossens
Molurus Qcontrol, BlackSquareTerror, RTR__RTR, Megatal, sssooovvv, DaBrusjka, ClubPlayer_2020, Nobbie01, Delft1955, .... nog nooit van gehoord. Ik vind het niet prettig als ik (pietergoos - dat moet iedereen wel begrijpen denk ik) niet weet tegen wie ik speel en mijn tegenstander dat wel weet.
Niet iedereen heeft zijn zijn rare naam in zijn profiel gecorrigeerd.

Ik stel voor dat iedereen zijn profiel invult.
Dan ga ik ook mee doen.


In mijn profiel staat gewoon mijn echte naam. Glimlach Maar voor de zekerheid: Molurus = Sander van Gennip = ik.

Ik ben het wel met je eens dat dat wat duidelijker zou mogen zijn. Van veel van deze namen weet ik ook niet wie erachter zit.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Sander on 01-04-2020 at 14:48.

01-04-2020 14:15 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller