Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2003-2004 » Arno's computerleed
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne comeptitie [13] Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waarschijnlijk was het een aantal leden al bekend, maar ook vannavond zal er geen indeling op internet worden geplaatst.

Aangezien een niet nader te noemen Delftse computerfirma mijn computer nog steeds niet heeft gerepareerd ben ik niet in staat om deze te plaatsen.

Diegene die bang is dat zijn/haar aan- of afmelding niet doorkomt kan ik gerust stellen: deze worden rond 18:00 doorgebeld door iemand die wel bij mijn e-mail kan.

Dus mocht u zich nog willen aanmelden (of afmelden) stuur dan gerust een e-mail naar: wedstrijdleider@delftseschaaksite.nl.

02-02-2004 15:12 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

computerleed Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arno,
Helpt het als wij,dsc leden, met spandoeken voor de bewuste computerzaak gaan protesteren. Of wordt het een collecte voor een nieuwe.

02-02-2004 16:17 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat denk ik niet. En een nieuwe? De zijne is net drie maanden oud...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

02-02-2004 16:36 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

computerleed
Als dat zo is heeft hij recht op een vervangende computer,en aangezien ik klant ben van deze shop weet ik dat zij daartoe bereid zijn.

02-02-2004 18:02 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gebruikersvriendelijkheid,
Is het een goed idee om de interne gespeelde partijen via deze site in te brengen door je partij eenvoudig?? te kunnen inbrengen in een fritsachtige toepassing. Het voordeel lijkt mij dat de drempel om te publiceren wat lager wordt. Daarnaast kan dit worden gebruikt om het clubblad te voeden.

02-02-2004 18:15 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Daar is inderdaad al eerder over gedacht, Rick, hoewel het niet echt practisch zou zijn om partijen online in te voeren. Dat is een hoop werk voor diegene die dat moet programmeren. Ik zeg niet dat het niet kan; alleen dat ik denk dat de tijd beter besteed kan worden.
Diegenen die partijen invoeren hebben hun eigen software wel paraat om dat voor elkaar te krijgen.

Zoals gezegd: daar is over gepraat:

Sicco is bezig met een applet om partijen te bekijken:
http://www.delftseschaaksite.nl/Hali64/
Je kunt daar ook de huidige database [Hali64] downloaden.

En dit:
http://www.delftseschaaksite.nl/forum/th...d=190&boardid=8

Veel mensen hebben geen zin om partijen openbaar te maken Grijns. Heb je dat wel, stuur dan de partijen naar
Hali64@delftseschaaksite.nl.

edit: Spelfout!

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

02-02-2004 19:20 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

René van Alfen was mijn tegenstander.
Nadat hij met rapid vrij hard van het bord was gegaan tegen de Sveshnikov dacht ik dat hij hem zou vermijden, en om onduidelijke redenen speelde ik na 1.e4 c5 2.Pf3 Pc6 3.Pc3 meteen ...g6. Schoenmaker... etc.
Dit resulteerde uiteindelijk in voor ons beiden onbekend vaarwater en na 13 zetten hadden we al twee uur geschaakt.
Het resultaat? ach... had ik maar een draak van een partij gespeeld, zeg maar. d6 in plaats van e6 - een soort Lb5 siciliaan zonder loper of zo, ik weet niet wat het voorstelde. Zet 13 kostte me een half uur, en na al dat turen zag ik kans de slechtste zet op het bord te vinden en speelde die ook Grijns. Op zet 16 reikte ik de hand.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

03-02-2004 16:02 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller