Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Gert Legemaat en Jesse Mulderij winnen vierde Grand Prix Rapid
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Gert Legemaat en Jesse Mulderij winnen vierde Grand Prix Rapid Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De vierde avond van de Grand Prix Rapid cyclus is gewonnen door Gert Legemaat. Gert won al zijn partijen. De B-groep werd op weerstandspunten gewonnen door Jesse Mulderij. Maarten Kwaaitaal deelde met eenzelfde aantal punten de eerste plaats.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-02-2019 01:50 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Henk van den Belt
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-11-2016
aantal berichten: 167

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zie dat ik maar een punt heb. Dat kan niet kloppen want ik heb tegen Rob remise gespeeld en van Arjan gewonnen.

26-02-2019 09:17 Henk van den Belt is offline Send an Email to Henk van den Belt Search for Posts by Henk van den Belt Add Henk van den Belt to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb een overwinning van Arjen staan. Ik zal het aanpassen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-02-2019 10:58 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller