Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » DSC bekert verder
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Bram Bram is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 27-09-2010
aantal berichten: 29

DSC bekert verder in de HSB-competitie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC is door in de beker na winst op HSV. Nadat de twee witspelers, Ted (met rustige middelen) en Enrico (met hakken en zagen) de stand op 2-0 hadden gebracht, moesten Bob en ik het met zwart rooien. Bob koos, naar ik begrepen heb, ook voor remise vanwege de matchstand en ik was weer eens als laatste bezig. Alle lof voor mijn tegenstander, die een prima partij speelde en afwikkelde naar een remise-achtig lopereindspel, alle hoon weer voor mijzelf die vanuit de opening een stelling met een pion meer op schandalige wijze mishandelde. Uiteindelijk kwam het toch nog goed, maar ik durf hier niet te laten zien hoe. Er zijn grenzen aan het goede fatsoen.
Morgen wacht het eerste overigens de kraker tijdens Rijswijk. Voor de Tata-gangers wordt het de zoveelste partij in twee weken, maar we gaan moedig voorwaarts!

1 D. Groenendijk 1768 - A.J.L. van der Velden 2172 0 - 1
2 A. Bodaan 1844 - E. Blees 2167 0 - 1
3 J.A. de Haan 1765 - B. Voogt 2142 ½ - ½
4 J.C.P. de Wit 1573 - T.J.M. Barendse 2045 0 - 1

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Bram on 29-01-2019 at 00:56.

29-01-2019 00:55 Bram is offline Send an Email to Bram Search for Posts by Bram Add Bram to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller