Delfts Schaakforum » Overig » Het koffiehuis » Aanraken zetten?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Aanraken zetten? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het paardoffer Pe4 x g5 zag er wel aardig uit, maar er zat een venijnige tegenwending in. Toch pakte de witspeler het paard op ... roerde ermee in zijn koffie en legde het op het schoteltje. Hij nam een slok koffie en keek even verbaasd naar de stelling! Toen zag hij het paard en pakte het op en sprak "Nou ja ... j'adoube" - en zette het weer terug op e4. Tong
Vraag: gaat U "aanraken - zetten!" claimen?
Zo niet, zou U dat wel hebben gedaan als hij niet van de koffie gedronken had?

winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

30-01-2004 14:12 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Rofl Draaiend hoofd Rofl

Tja het ligt eraan wie mijn tegenstander is maar mijn eerste reactie is:Ja! Lekker! Ja! lekker!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

30-01-2004 16:28 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Afhankelijk van de plaatselijke reglementen kan ik me voorstellen dat je een overwinning claimt. Koffie is niet langer toegestaan.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

30-01-2004 17:23 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller