Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Eerste Grand Prix Rapid voor Ted Barendse en Wim Bergers
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Eerste Grand Prix Rapid voor Ted Barendse en Wim Bergers Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ted Barendse heeft de eerste avond van het Grand Prix Rapid gewonnen. In een spannend gevecht om de eerste plaats bleef hij een drietal spelers op weerstandspunten voor. Wim Bergers won met 5 uit 5 overtuigend de B-groep.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 23-10-2018 at 01:19.

04-09-2018 00:55 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

ER moet gezegd dat ik die eerste plaats met enig geluk verkreeg! In de voorlaatste ronde kwam ik met name door briljant spel van Bram van der Velden in grote problemen, met name door mijn koning in het midden. Ik weet nog steeds niet hoe ik dit heb overleefd, zelfs het eindspel was veel minder voor mij, maar niet zo heel duidelijk meer.
Toen Bram begon te gokken en ik twee verbonden vrijpionnnen kreeg was het echter zelfs gewonnen voor mij!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

04-09-2018 09:47 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller