Delfts Schaakforum » Overig » Over de Delftse SchaakSite » Forum tijdelijk onbereikbaar
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Forum tijdelijk onbereikbaar Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vandaag was tussen 16 en 17 uur het forum tijdelijk onbereikbaar. Hiervoor mijn excuses.

Het probleem had te maken met een firewall die - ten onrechte - heeft ingegrepen. Een apart onderdeel van windows genaamd 'services and controller app' wou, om een reden die mij niet geheel duidelijk is, internet toegang hebben naar aanleiding van het gebruik van mijn server. Ik heb hem deze toegang nu gegeven, dus het probleem zou niet meer mogen optreden.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

08-04-2002 17:21 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vrees dat ik de enige ben die het gemerkt heeft. Huil 2
Het is hier de laatste tijd nogal rustig. Huil

Hopenlijk komt het alleen doo het goede weer. 8)

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

08-04-2002 17:26 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Toch heb ik rond die tijd zo'n vijf verschillende ip adresssen in m'n weblog (exclusief mijn eigen ip).

Het valt mij op dat het forum de laatste tijd vooral goed gelezen wordt. Op de een of andere manier is men erg terughoudend met schrijven. Zo hebben we maarliefst vijf forumleden die nog nooit iets hebben gepost. Maar ja, als je niks post, is er natuurlijk ook niks te lezen. Frons

Enkele statistieken:

146 bezoekers kwamen via www.dsdelft.nl/~dsc/ (5.78 per dag)
30 bezoekers kwamen via www.xs4all.nl/~sandervg/ (0.77 per dag)

Aantal verschillende ip adressen: 216 (sinds 28 februari)

Maar laten we inderdaad hopen dat het gewoon aan het weer ligt (dat wat mij betreft best iets warmer zou mogen zijn). 8)

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

08-04-2002 17:44 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Sander
Maar laten we inderdaad hopen dat het gewoon aan het weer ligt (dat wat mij betreft best iets warmer zou mogen zijn).


Maar dan komen er nog minder bezoekers! Draaiend hoofd 8) Draaiend hoofd

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-04-2002 15:44 Corniel is online Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ach, we hebben er zo te zien weer een bij. Zelfs eentje met een eigen avatar (inmiddels al 3 verschillende, hehe).

Welkom Henk!! Dat je maar veel mag posten. Grijns

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

09-04-2002 17:12 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Forum was weer even weg Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou, ik hoop dat net als de vorige keer het niet al te veel mensen is opgevallen, maar vanmiddag was het forum onbereikbaar ten gevolge van een stroomstoring.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

06-05-2002 17:44 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

insturen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij deze roep ik de vijf forumleden die nog niets ingestuurd hebben, op om iets in te sturen.
Een avatar is niet verplicht en geheimhouding is verzekerd. Dus:

1. Als U iets te melden heeft, doe het dan hier!
2. Als U niets te melden heeft, doe het dan hier!

N.B.: Doorhalen wat van toepassing is

winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

07-05-2002 11:46 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Niets, maar dan ook niets Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Ik zat ooit wat te soezen op een Alp, en toen kwam er een zeer vriendelijke adelaar op me af. Hij was echt verheugd me te zien. Zelden heb ik een beest (en dan nog wel een wild beest) zo vriendelijk en blij naar me zien kijken. Pas op een meter afstand realiseerde hij zich dat ik waarschijnlijk nog leefde en derhalve niet zonder meer peuzelbaar was. Dat was een hele teleurstelling. Hij ging toen maar op zoek naar een nieuw vriendje, hij zweefde weg.
Wat heb jij gedaan met die hond, Sander?
winfvdm

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

08-05-2002 11:30 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by winfvdm
Wat heb jij gedaan met die hond, Sander?
Aangezien ik het grootste deel van mn leven met honden heb samengewoond heb ik deze situatie vaak meegemaakt... ik praat dus niet over een specifieke hond. Maar onze vorige hond - een labrador - was er wel een meester in.

Wat ik in zo'n geval doe is (net als iedereen die dat meemaakt) mn armen zo ver mogelijk uitsteken in een poging mn kleding droog te houden. (Meestal tevergeefs.)

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

08-05-2002 12:22 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller