Delfts Schaakforum » DSC Forum » Algemeen [DSC] » Open HSB-kampioenschap rapidschaak voor clubteams op zaterdag 24 maart
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Open HSB-kampioenschap rapidschaak voor clubteams op zaterdag 24 maart Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Beste clubgenoten,

Het zijn drukke schaaktijden! Het bezoek van St. Albans (vrijdag) en het HSB-snelschaakkampioenschap snelschaken voor teams (zaterdag) is nog niet geweest of er is alweer een volgend toernooi: het open HSB-kampioenschap rapidschaak voor teams! Clubteams van 4 spelers met één reservespeler kunnen zich opgeven.
Het lijkt me leuk om daar met een (of meer?) DSC-teams aan mee te doen.

Toernooigegevens
Wanneer: 24 maart 2018
Waar: Wijkcentrum De Wiekslag, Molenbrink 68, Den Haag
Tijdstip: Aanmelden uiterlijk 9.45, aanvang 1e ronde 10.00 uur
Systeem: 7 ronden Zwitsers, vanaf 30 teams wordt er in 2 groepen gespeeld.
Speeltempo: 15 min. + 5 seconden per zet p.p.p.p.
Prijzen: Geldprijzen, ratingprijzen en prijzen in natura. Voor het winnende team van de HSB is een beker beschikbaar.
Inschrijfgeld: 20 euro per team (maar dat wordt door de club betaald)
Meer info: www.haeghe-ooievaar.nl/c40-nieuws/hsb-open-rapid-voor-teams/

Aanmelden: kan d.m.v. een reply op deze mail, of op de intekenlijst vanaf a.s. maandag op de club.
Lijkt mij leuk, ik doe mee, wie heeft nog meer zin?


We hebben een team dat meedoet! Bestaat uit:
- Ted Barendse
- Andre van der Weijde
- Bob Voogt
- Rene Weerts


Met vriendelijke groet,
Ted Barendse (voorzitter DSC)
06-42140566

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Ted on 23-03-2018 at 11:03.

08-03-2018 10:00 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Bob
actief DSC-lid


geregistreerd: 10-05-2009
aantal berichten: 80

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb mijzelf inmiddels aangemeld en samen met Rene Weerts is er nu dus een compleet team beschikbaar.

22-03-2018 17:25 Bob is offline Send an Email to Bob Search for Posts by Bob Add Bob to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller