Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2017-2018 » Interne (N6): Gert Legemaat neemt koppositie over
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne (N6): Gert Legemaat neemt koppositie over Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Clubkampioen Gert Legemaat heeft een einde gemaakt aan de zegetocht van Bram van der Velden. Door zijn overwinning op Bram neemt Gert tevens de koppositie van Bram over. Ted Barendse volgt, na een snelle overwinning op Jan Bosma, op de derde plaats.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Gert Legemaat-Bram van der Velden1-0
2Jan Bosma-Ted Barendse0-1
3Bob Voogt-Hans Zwartveld½-½
4Rachid Schrik-Martin Glimmerveen½-½
5Luciën van de Lisdonk-Jan van de Donk1-0
6Kees van der Meer-Edgar Huisman1-0
7Jouke van Gosliga-Pieter Goossens0-1


In de B-groep won Hugo van der Laan de topper tegen André van der Weijde. Liefst 5 van de 9 partijen eindigden in deze groep in remise. Eric Wagter boekte een knappe overwinning op Corniel Nobel, en Tomás Gallardo Banez wist via een mooie combinatie Hans van Calmthout te verslaan.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Hugo van der Laan-André van der Weijde1-0
2René Poots-Adriaan ter Mors½-½
3Ferdinand Schreuder-Stijn Berghout½-½
4Vashish Sukul-Tjerk Albregtse½-½
5Fred Laven-Antoon Frehe½-½
6Corniel Nobel-Eric Wagter0-1
7Brent van der Dusseldorp-Victor van der Kloet1-0
8Jelle Mathieu-René Weerts½-½
9Tomás Gallardo Banez-Hans van Calmthout1-0


In de C-groep debuteerden Frederik Wesoz en Jonathan Kamp. Ze lieten hun tegenstanders behoorlijk zweten, maar moesten beiden uiteindelijk toch de vlag strijken. Hans Hendrik klom naar de tweede plek in deze groep door Joop van Ham te verslaan.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Frederik Wesoz-Bert van der Willik0-1
2Paul van Riet-Jonathan Kamp1-0
3Simon Dirkse-Cees Huygen0-1
4Wytze Jonkerman-Zimo Sibbing0-1
5Dolf Mulder-Jan Torenstra0-1
6Hans Hendriks-Joop van Ham1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 14-11-2017 at 11:38.

07-11-2017 02:26 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het heeft me lang gekost (twee maanden) om deze nederlaag te verwerken. Wat ging er mis? Vandaag maar eens bekeken. Ik denk dat ik toch te licht heb gedacht over de kansen van mijn tegenstander, en daarbij de objectiviteit heb verloren. En mijn blunder(s) niet achter me liet tijdens de partij. Ter leering ende vermack.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-01-2018 22:33 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller