Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2017-2018 » Interne competitie van start
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie van start Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De interne competitie is weer van start gegaan. Op 22 borden gingen DSC-ers elkaar te lijf. Daarbij werd clubkampioen Gert Legemaat direct pootje gehaakt door zijn rivaal Ted Barendse.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Gert Legemaat-Ted Barendse0-1
2Bob Voogt-Pieter Goossens1-0
3Bram van der Velden-Richard Oranje1-0
4Timo Bottema-Jouke van Gosliga1-0
5Henk van den Belt-Simon Broos1-0
6Rob Smits-Adriaan ter Mors0-1
7Halana Vlaming-Jan Peter van Zandwijk½-½
8Theo Rekveldt-Vashish Sukul1-0
9Hugo van der Laan-Edgar Huisman1-0
10Kees Korving-Tjerk Albregtse½-½
11Stijn Berghout-Albert Kemeling1-0
12André van der Weijde-Mark Breton1-0
13Jan Frissen-Gerard Bilars1-0
14Simon Dirkse-Rene Poots0-1
15Victor van der Kloet-Eric Wagter1-0
16Marfa Blanter-Kees Venema0-1
17Jan van der Kolk-Zimo Sibbing0-1
18Dolf Mulder-Hans Hendriks0-1
19Ernst Hanewald-Joop van Ham0-1
20Jan Torenstra-Hugo Solera Licona0-1
21Aad de Jong-Marijn Oomes0-1
22Jan Bouke Tiersma-Bert van der Willik0-1


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 31-10-2017 at 19:16.

19-09-2017 00:44 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Henk van den Belt
DSC-verslaggever


geregistreerd: 22-11-2016
aantal berichten: 168

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Deze stelling kreeg ik gisteren op het bord. Ook met Pg3 bereikt wit niets omdat het zwarte paard dan naar f4 kan. Stelling is gelijk.

19-09-2017 12:26 Henk van den Belt is offline Send an Email to Henk van den Belt Search for Posts by Henk van den Belt Add Henk van den Belt to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Gert en ik hadden een gisteren onze traditionele eerste partij van het seizoen. Het was een partij tussen toppers, maar zeker geen toppartij!

Een vleugelaanval van wit (Gert) werd door mij klassiek beantwoord met een opmars in het centrum. Maar na een simpele rekenfout van mijn kant won Gert een pion, en stond ik direct heel slecht.
Maar na een vingerfoutje van Gert voelde hij zich gedwongen om de pluspion terug te geven, en had ik een miniem voordeeltje. In de strijd die ontstond tussen mijn loper en zijn paard bleek dat zijn pionnen op de kleur van mijn loper stonden, en dus kwetsbaar waren. Dat deed hem uiteindelijk de das om.

Een partij met meerdere gezichten dus.

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

19-09-2017 12:37 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Kansloze partij tegen Bram. Benieuwd of hij vaker gaat komen of dat ik de gelukkige was die tegen hem mocht spelen Intern.

19-09-2017 19:59 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik begrijp uit jouw woorden dat hij een mooie partij speelde (?) Dat smaakt toch naar meer (voor hem), dus komt hij vaker toch?

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

21-09-2017 16:20 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller