Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Enrico Blees en Corniel Nobel winnen laatste Grand Prix rapid van het seizoen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Enrico Blees en Corniel Nobel winnen laatste Grand Prix rapid van het seizoen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Enrico Blees heeft de laatste avond van de Grand Prix Rapid-cyclus 2016-2017 op zijn naam geschreven. Hij bleef Bob Voogt een half punt voor. In de B-groep won Corniel Nobel op weerstandspunten; hij had evenveel punten als André Wagner en Antal van Ravensteijn

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

25-04-2017 00:59 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Simon Broos Simon Broos is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 13-12-2004
aantal berichten: 47

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mijn resultaten waren als volgt:
- remise tegen Stoops
- winst tegen Huijgen
- verlies tegen Nobel
- winst tegen Tsirangelos
- winst tegen Bilars
Daarmee heb ik dus 3 1/2 punt behaald en geen 3.

25-04-2017 08:17 Simon Broos is offline Send an Email to Simon Broos Search for Posts by Simon Broos Add Simon Broos to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Broos
Mijn resultaten waren als volgt:
- remise tegen Stoops
- winst tegen Huijgen
- verlies tegen Nobel
- winst tegen Tsirangelos
- winst tegen Bilars
Daarmee heb ik dus 3 1/2 punt behaald en geen 3.


Er staat in mijn system een remise tegen Bilars, aangezien jullie beiden weg waren voordat ik de uitslag van een van jullie kon vernemen. Ik zal het later aanpassen.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

25-04-2017 11:05 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller