Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2003-2004 » Haeghe Ooievaar 7-DSC9: 1½-6½
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Haeghe Ooievaar 7-DSC9: 1½-6½ Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het negende heeft haar leidende positie versterkt. Met een ruime overwinning op Haeghe Ooievaar 7 is promotie veiliggesteld en ook het kampioenschap is binnen handbereik.

Ik ben weer terug van vakantie. De kou doet me weer terug velangen naar de stranden van Brazilie.
Maar goed. De externe (en het leven) gaat gewoon weer verder.

Kan iemand vertellen wat DSC9 afgelopen donderdag heeft gedaan?

10-01-2004 20:28 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Maar natuurlijk.
Thomas vertelde mij een prachtig verhaal over het feit dat, hoewel de wedstrijd om 19.30 begon, hij alweer om 20.30 weg zou moeten...hij had dus een vervanger gezocht, maar aangezien hij die niet kon vinden (en de vader van Berend al in moest vallen voor Isabelle), had hij dan toch maar zichzelf opgesteld.

Pas om 19:45 kwam DSC9 aan in de speelzaal van H-O, maar om 20:15 had Thomas zijn tegenstander reeds matgezet.

Was toch zonde geweest als hij een kwartier later genoodzaakt was tot remise aanbieden met een dame meer...(en stel je eens voor dat dat nog eens zou worden afgeslagen..).. Frons

Ook de rest van het team deed het prima, slechts Berend en Ben lieten punten liggen, waarvan Berend slechts een halfje.

Een mooie 6½-1½ overwinning dus, en in de wetenschap verkerend dat de grootste concurrenten reeds zijn verslagen vroeg Thomas mij al naar de details omtrent het verhaaltje wat ik hem vertelde van het beste externe team van de HSB... Helaas is Promotie 2 wel heel erg goed bezig in de Promotieklasse.

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

10-01-2004 21:51 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ja ik had dolgraag meegespeeld, maar ik heb deze week schoolonderzoeken gehad, en was in het begin van de week ziek. Huil 2

11-01-2004 13:39 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller