Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2015-2016 » Interne competitie (N12): Wim Kortis bedwingt Bob Voogt
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N12): Wim Kortis bedwingt Bob Voogt Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep liep koploper Bob Voogt tegen een nederlaag aan. Wim Kortis maakte een einde aan Bobs sterke serie. Gert Legemaat en Richard Oranje deelden het punt. Hans Stam en Ted Barendse wonnen hun partijen en klommen daarmee op de ranglijst.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Wim Kortis-Bob Voogt1-0
2Gert Legemaat-Richard Oranje½-½
3Kees Korving-Hans Stam0-1
4Ted Barendse-Jouke van Gosliga1-0
5Arnt Veenstra-Henk van den Belt0-1
6Kees van der Meer-Diederik van Heijgen½-½
7Simon Broos-Hans van Calmthout½-½


In de B-groep waren door de externe wedstrijden slechts enkele wedstrijden. Slechts twee ervan kenden een winnaar: Martin Verolme versloeg Theo Rekveldt, en René Weerts ging kopje onder tegen Cees Huygen.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Martin Verolme-Theo Rekveldt1-0
2Rene Weerts-Cees Huygen0-1
3Ferdinand Schreuder-Simon Dirkse½-½


In de C-groep eindigden liefst 2 partijen in remise. Herman Zonderland noteerde een plus remise tegen René Poots, en oor Eric Wagter en André Bruinink deelden het punt. Joop van Ham, Bert van der Willik en Jordy Krempel pakten een vol punt.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Rene Poots-Herman Zonderland½-½
2Joop van Ham-Paul van der Meer1-0
3Bert van der Willik-Ernst Hanewald1-0
4Jordy Krempel-Martijn van den Hooven1-0
5Eric Wagter-Andre Bruinink½-½


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-01-2016 02:31 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Van Bokken en Flaters Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Lang geleden heb ik een Rekenvoutje geschreven over het Schieten van Bokken en het Slaan van Flaters; een vaardigheid van iedere goede schaker zoals ik.

Gisteren verblunderde Grootmeester Mamedyarof in Tata (voormalig Corus en Hoogovens) zonder enige noodzaak hout in gunstige stelling. Korte tijd later deed ook ik volstrekt onnodig hout cadeau, in veelbelovende stelling, aan mijn tegenstander in de Interne.
Grootmeester Mamedyarof pakte uit met een toren cadeau. Hij Schoot een grote Bok, en gaf met een groot gebaar meteen op. Ik verknoeide slechts een pionnetje, en wurmde onverdroten verder tot de partij remise werd gegeven.

Ik ben geen grootmeester. Zelfs als ik een Flater Sla, Sla ik half mis...

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

19-01-2016 15:38 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Rene Poots Rene Poots is a Male
DSC bestuur




geregistreerd: 05-10-2005
aantal berichten: 197

Nieuwe standen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Vandaag al drie keer naar de standen gekeken. Lekkuh!

19-01-2016 17:33 Rene Poots is offline Send an Email to Rene Poots Search for Posts by Rene Poots Add Rene Poots to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller