Delfts Schaakforum » DSC Forum » Jeugd » DSC11 hard onderuit
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

DSC 11 hard onderuit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC11 (het jeugdteam van DSC in de HSB-competitie) heeft in haar tweede wedstrijd een zware nederlaag geleden: er werd met 5 1/2 - 1/2 verloren van het sterke Wassenaar / Bobby Fischer 2.

De aanloop was al niet makkelijk: jeugdleider en teamcaptain Coen moest met spoed een behandeling in het ziekenhuis ondergaan, en dus was ik plaatsvervangend captain. (Met Coen gaat alles goed, beterschap en tot binnenkort, Coen!).

Na een verre reis werd de wedstrijd met 6 spelers gestart.
Maar het ging al snel mis: invaller Etienne Fossard (die zijn eerste teamwedstrijd speelde) speelde iets teveel pionnen in de opening en werd matgezet. Ook bij Kesja ging het mis en Lucas, waardoor we al snel 3-0 achter stonden.

Niels zijn tegenstander bood (in gelijke stelling) remise aan, die Niels na overleg met mij accepteerde. Daarmee was het verlies een feit. Toen daarna ook Ilja verloor was alleen Max nog bezig. Tegen de KNSB-voorzitter had hij een moeilijke partij, waarin hij eerst een pion en toen een stuk kwijtraakte. De partij werd vakkundig uitgeschoven.

Rond half tien waren we weer terug in Delft. Mag ik beide chauffeurs bedanken?

Met 2 uit 2 staat DSC11 weer in de middenmoot van deze 4 klasse. Op naar de volgende (thuis)werdstrijd.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Ted on 28-10-2015 at 10:52.

27-10-2015 11:38 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nu met verslag van Ted Glimlach

(andere draadje heb ik weggehaald Ted)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Henrik on 28-10-2015 at 13:38.

28-10-2015 13:38 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller