Delfts Schaakforum » Internationaal » Toernooien & activiteiten » Weekend 18-20 september Offene Nittenauer Stadtmeisterschaft
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Sofya Blanter Sofya Blanter is a Female
webcommissie




geregistreerd: 04-11-2008
aantal berichten: 78

Weekend 18-20 september Offene Nittenauer Stadtmeisterschaft Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Van 18 tot 20 September organiseert TSV Nittenau de Offene Nittenauer Stadtmeisterschaft. Het toernooi is 5-rondig en vindt plaats in de stad Nittenau, wat in de buurt van Munchen en Regensburg (mijn huidige woonplaats) is. De inschrijfgeld bedraagt 15 euro.
Behalve de drie hoofdprijzen, zijn er ratingprijzen, een jeugdprijs, een seniorprijs en prijzen voor de beste "team" (4 deelnemers uit dezelfde club).

Persoonlijk was ik van plan om deel te nemen. Als er nog drie mensen mee willen doen, kunnen we in aanmerking komen voor de teamprijs.

Dus, als er mensen een weekendtoernooi in Duitsland willen spelen, hoor ik dat graag. Ook voor fans van Oktoberfest: die begint dit jaar op 19 September en duurt tot 4 oktober, dus je kan er makkelijk een paar dagen extra aan breien om van Oktoberfest-bier in Munchen te genieten.

In principe zijn er nog een paar logeerplekken bij mij thuis beschikbaar. Stuur me even een mailtje als je eentje wil krijgen.

Meer info: www.tsv-open.de

05-08-2015 09:35 Sofya Blanter is offline Send an Email to Sofya Blanter Search for Posts by Sofya Blanter Add Sofya Blanter to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller