Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2014-2015 » Interne competitie (V7): Favorieten blijven winnen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V7): Favorieten blijven winnen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de zevende ronde van de Voorjaarscompetitie heeft weinig verschuivingen in de ranglijst opgeleverd.

In de A-groep wonnen zowel Ted Barendse als Gert Legemaat met de witte stukken hun partij. Jan Peter van Zandwijk en Jouke van Gosliga waren hun slachtoffers. Kees van der Meer en Richard Oranje deelden het punt.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ted Barendse-Jan Peter van Zandwijk1-0
2Gert Legemaat-Jouke van Gosliga1-0
3Kees van der Meer-Richard Oranje½-½
4Bob Voogt-Diederik van Heijgen1-0
5Arnt Veenstra-Arend Bosma0-1
6Jan van de Donk-Hugo van der Laan1-0
7Theo Rekveldt-Rob Smits½-½


In de B-groep deden Simon Dirkse en Corniel Nobel de beste zaken op de ranglijst, door van Cees Huygen en Antoon Frehe te winnen. Ook Michael Stoops, Mark Breton en Michiel van der Windt wonnen hun partij.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Simon Dirkse-Cees Huygen1-0
2Antoon Frehe-Corniel Nobel0-1
3Michael Stoops-René Poots1-0
4Arzhang Davazdahemami-Mark Breton0-1
5Ferdinand Schreuder-Michiel van der Windt0-1


In de C-groep viel zoals gebruikelijk geen remise te noteren. Pedro Martim versloeg Jan Zonneveld, en Paul van Riet won van zijn naamgenoot Paul van der Meer. Ook Joan Cortada Garcia en Ernst Hanewald konden een punt bijschrijven ten koste van respectievelijk Aram Hassan en André Bruinink.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Jan Zonneveld-Pedro Martim0-1
2Paul van Riet-Paul van der Meer1-0
3Aram Hassan-Joan Cortada Garcia0-1
4Ernst Hanewald-André Bruinink1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 07-05-2015 at 18:58.

05-05-2015 12:15 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Paul van Riet Paul van Riet is a Male
DSC-lid


geregistreerd: 23-01-2006
aantal berichten: 17

verslag ronde 7 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Oplettende lezers van dit verslag zullen enigszins verward zijn bij het zien van de uitslag van mijn wedstrijd tegen Paul van der Meer, ten onrechte verklaard tot mijn naamgenoot, terwijl wij slechts de voornaam delen. Het heeft niet veel gescheeld of ik had de partij inderdaad verloren, nadat ik een volle toren achter was geraakt. Ik had nog slechts een kleine kans op winst door met mijn dame de vijandelijke stelling binnen te dringen. Paul van der Meer zag het gevaar niet, gaf het slaan van een vrijpion voorrang boven het voorkomen van mat in 1 en dat werd het dus: Paul van der Meer stond schaakmat. Vandaar de opgetekende uitslag.

__________________
Matigeschaker

07-05-2015 18:53 Paul van Riet is offline Send an Email to Paul van Riet Search for Posts by Paul van Riet Add Paul van Riet to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller