Delfts Schaakforum » Internationaal » Toernooien & activiteiten » Gent 2015
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Lucien van de Lisdonk Lucien van de Lisdonk is a Male
DSC bestuur


geregistreerd: 21-04-2005
aantal berichten: 336

Gent 2015 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ook in 2015 zal in Gent (B) weer het Open Gents Kampioenschap worden gespeeld.
Van zaterdag 18 t/m woensdag 22 juli 2014 om precies te zijn.
Organisatie is in handen van KGSRL; DE schaakclub van Gent (en misschien wel van heel Belgie).
http://kgsrl.be/

Gelijktijdig met dit toernooi vinden de Gentse Feesten plaats. http://www.gentsefeesten.be/
Wie er wel eens aan heeft mee gedaan zal heel goed weten wat die combinatie van schaken en feesten inhoudt... Ja!
Onvergetelijk leuk en intensief. Vaak is het erg warm, dus dorstig weer. Knipoog

In 2014 waren we met een clubje van 12 man namens DSC aanwezig. Dat waren:
1. Henrik Tamerus
2. Hans Stam
3. Jan-Pieter Vos
4. Richard Oranje
5. Martin Glimmerveen
6. Ted Barendse
7. Edgar Huisman
8. Ivar de Hoogt
9. Onno Verbaken
10. Timo Bottema
11. Mark Breton
12. Lucien van de Lisdonk

Ik denk dat ditzelfde clubje ook in 2015 van de partij zal zijn?!
Wie hebben er nog meer interesse?
Graag op dit forum reageren.

Wellicht kunnen we dan ook weer een paar kamers naast elkaar in het IBIS-hotel Gent Centrum reserveren. En gezamenlijk het vervoer organiseren.
Was afgelopen keer wel zo makkelijk.

08-11-2014 16:11 Lucien van de Lisdonk is offline Send an Email to Lucien van de Lisdonk Search for Posts by Lucien van de Lisdonk Add Lucien van de Lisdonk to your Buddy List
Ted Ted is a Male
DSC Erelid


geregistreerd: 19-12-2002
aantal berichten: 960

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Afgelopen jaar in Gent vond ik echt heel leuk. Als ik enigszins kan (en ik zou niet weten waarom niet) ben ik weer van de partij!

__________________
"Lord, save us from the people that think they have all the answers, for they know not the questions."

11-11-2014 14:59 Ted is offline Send an Email to Ted Search for Posts by Ted Add Ted to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb de data in mijn agenda geschreven, dus zet mij maar weer op de lijst. Ik begreep dat Onno ook van plan was om weer te gaan!

10-12-2014 10:28 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller