Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2001-2002 » DSC6 speelt gelijk
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

DSC6 speelt gelijk Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ondanks de stand op de borden is DSC6 er niet ingeslaagd om RHC/Arena te verslaan. Dit was nodig om om DSC5 tot beste nummer 2e te doen promoveren.

Maar het liep helaas anders. Nadat Dave, Arnout en ik zelf verloren hadden, en de tussenstand 2-3 in het voordeel van RHC/Arena was, moesten Roelof, Henrik en Remko alles uit de kast trekken om de overwinning binnen te halen.

Voor Roelof bleek dat geen probleem. Het toren-eidnspel met 2 pionnen meer was zeer eenvoudig te winnen. Ook Henrik met een stuk meer bleek geen moeite te hebben de partij te winnen. Alleen de resterende tijd maakte het nog tot een haggelijk avontuur, maar het liep goed af.

Remko had dus genoeg aan remise, stond misschien iets beter, maar het was een zeer scherpe stelling. Maar helaas. de stelling sloeg om en Remko verloor.

De individuele uitslagen:


    Remko Moerkerken 0
    Henrik Tamerus 1
    Roelof Westerink 1
    Arnout Eykelhoff 0
    Johan van de Pol 1
    Dave Hughes 0
    Eelse-jan Studvoet 1
    Corniel Nobel 0

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-03-2002 10:00 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zo mag ik het graag zien! Dat de uitslagen snel gepost worden bedoel ik. Natuurlijk wel ontzettend jammer dat er niet meer in zat dan 4-4. Frons

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

26-03-2002 10:06 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hulde aan het zesde voor een knappe prestatie: R.H.C./Arena 1 was een bijzonder sterk team en 4-4 is dus een knappe prestatie. Desalniettemin zijn wij van het vijfde nu erg droevig... Want de beste nummer 2 is nu R.H.C./Arena 1 met... ½ bordpunt meer... Huil 2 Huil 2 Huil 2 Huil 2 Huil 2 Huil 2 Huil 2 Huil 2 Huil 2

Volgend seizoen dus maar opnieuw proberen te promoveren...

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

26-03-2002 14:21 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Elguapo Elguapo is a Male
forummeester


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 993

errug jammer Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

balen dat het 5e nu niet promoveert, maar op rating zitten die gasten van arena gemiddeld ruim 100 punten hoger, dus dan is 4-4 wel weer erg okayGlimlach

26-03-2002 15:50 Elguapo is offline Send an Email to Elguapo Search for Posts by Elguapo Add Elguapo to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller