Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » IGM Benjamin Bok wint 18e OGD Rapidschaaktoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

IGM Benjamin Bok wint 18e OGD Rapidschaaktoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

IGM Benjamin Bok heeft het 18e OGD Rapidschaaktoernooi op zijn naam geschreven. Hij bleef op weerstandspunten IGM Erik van den Doel en Demre Kerigan voor. Alle drie behaalden zij 5½ uit 7. De B-groep werd gewonnen door Tony Goudriaan met 6 uit 7. Hij bleef Wouter Noordkamp een half punt voor..

Demre Kerigan, Erik van den Doel en Benjamin Bok
Demre Kerigan, Erik van den Doel en Benjamin Bok


Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstanden de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 4 time(s), it was last edited by Untagonklik on 14-09-2014 at 23:40.

14-09-2014 01:51 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit was, als steeds, een leuk toernooi.
Ik heb de bar bemand samen met Jeanette Steijger en de echtgenote van Gerard Bilars, bijzonder plezierige collega's.

Tussen de ronden door is er gelegenheid om even te praten, en ik heb met beide collega's bijgepraat en met een aantal oude wel-schakende kennissen, die ik een tijd niet gezien had, de kennismaking hernieuwd. Ontspannen sfeer, prettige plek, prachtig weer, lekker schaken.
Het aantal deelnemers mag overigens omhoog.

(P.S. Het geslacht van beide dames wordt vermoedelijk door het woord bemand wel correct weergegeven; volgens mijn leraar Nederlands van de HBS komt 'bemand' niet van 'man als mannelijk mens' maar van van het genderneutrale 'man als men', zie ook het genderneutrale 'men zegt'.)

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by winfvdm on 15-09-2014 at 13:20.

15-09-2014 13:19 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller