Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Pieter Hopman en Danny de Ruiter winnen zonnig Delfts Kroeglopertoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Pieter Hopman en Danny de Ruiter winnen zonnig Delfts Kroeglopertoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Pieter Hopman & Danny de Ruiter hebben op een prachtige zonnige dag het 11e Delfts Kroeglopertoernooi op hun naam geschreven. Na 7 ronden in de gezellige Delftse binnenstad eindigden ze een half puntje voor de koppels Ivo Wantola & Igor Coene en Edwin van Haastert & Arthur Pijpers.

Kijk voor een verslag en de eindstand op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 09-06-2014 at 11:12.

09-06-2014 11:11 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
richard oranje
actief forumlid


geregistreerd: 09-03-2014
aantal berichten: 54

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

onze punten kloppen niet moet zijn 8 punten
respectievelijk, 0,2,2,1,0,1.5,1.5.
ronde 6 of 7 is verkeerd verwerkt.

09-06-2014 11:22 richard oranje is offline Send an Email to richard oranje Search for Posts by richard oranje Add richard oranje to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by richard oranje
onze punten kloppen niet moet zijn 8 punten
respectievelijk, 0,2,2,1,0,1.5,1.5.
ronde 6 of 7 is verkeerd verwerkt.


Of verkeerd doorgegeven. Over de uitslagen wordt echter niet gecorrespondeerd: met bier in de man en 90 uitslagen per ronde gaat er ongetwijfeld wel eens iets fout. En het gaat natuurlijk ook om het zonnetje, de terrasjes, de biertjes, en daarbij gezellig wat zetjes doen. Die punten zijn maar bijzaak Glimlach

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

09-06-2014 11:27 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
richard oranje
actief forumlid


geregistreerd: 09-03-2014
aantal berichten: 54

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Prachtig weer, vrolijke tegenstanders, veel bekijks en heel veel koppels en de running gag van de jas van marco . Wat is er nog meer te wensen ?
Onze start was een jammerlijke 0-2 tegen joost/dennis. In twee eindespelen met zeker remisekansen werden dev olle punten aan de meester en bijna meester gelaten.
De volgende twee rondes werden eenvoudig gewonnen. Waarbij marco zelfs eenmaal zonder de defecte klok verder ging Geen probleem in dot toernooi. Daarna terug naar het denksportcentrum, waar lang moest worden gewacht op de tegenstanders. Marco won ik verloor ongelukkig na een oververhitting in het hoofd. 1-1 dus. Het volgende duo was erg serieus bezig. Ik werd verrast in de opening en mijn jeugdige opponent wist hiervan met creatief spel goed gebruik te maken. Ook marco hield het niet droog en werd langzaam maar zeker de afgrond ingespeeld. Het kleintje bier aldaar bleek een behoorlijke vaas te zijn. Benieuwd naar de grote bieren vertrokken we wederom. Athans marco moest voor de tweede maal terug naar het vorige cafe om zijn jas op te halen. Wie doet er met dit weer dan ook een leren jack aan ? Het duo van de bosch/orsouw hadden een spelerswissel in gedachten. Dat kunnen wij ook. zodat bord 1 op 2 en 2 op 1 werd gespeeld Glimlach
Van de bosch ging zoals gebruikelijk tegen mij ten onder (u kunt dit liken op zijn facebook), marco hield stand ondanks de aanwijzingen van mijn oppo aan zijn oppo. 1.5-0.5 IS dit soms de verkeerd ingvulde uitslag ? Zou me niets verbazen. In de laatste ronde won marco simpel van mark breton en speelde ik tiimo bottema zoek maar wist het zodanig te vergallen dat ik nog moest opletten om remise te maken. Wederom 1.5 en met 8 punten ongeveer aan de verwachtingen voldaan. Wellicht hebben we nog een priemgetalprijs tegoed.

Tijdens het eten was marco wederom zijn jas kwijt. Terwijl hij terug ging naar het laatste cafe had martine hem aan Glimlach
Marco maar even gebeld dat we hem hadden gevonden.
Daarna gezamenlijk gezellig gegeten nog een een paar drankjes en ca 2330 met de bus naar huis die me voor mijn voordeur afzette. Dinsdag doorgeven !!

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by richard oranje on 09-06-2014 at 11:37.

09-06-2014 11:33 richard oranje is offline Send an Email to richard oranje Search for Posts by richard oranje Add richard oranje to your Buddy List
arjenhofman
forumlid


geregistreerd: 16-11-2010
aantal berichten: 4

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het was een schitterend toernooi. Dank aan de organisatie!

09-06-2014 14:02 arjenhofman is offline Send an Email to arjenhofman Search for Posts by arjenhofman Add arjenhofman to your Buddy List
richard oranje
actief forumlid


geregistreerd: 09-03-2014
aantal berichten: 54

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Untagonklik

Quote

Originally posted by richard oranje
onze punten kloppen niet moet zijn 8 punten
respectievelijk, 0,2,2,1,0,1.5,1.5.
ronde 6 of 7 is verkeerd verwerkt.


Of verkeerd doorgegeven. Over de uitslagen wordt echter niet gecorrespondeerd: met bier in de man en 90 uitslagen per ronde gaat er ongetwijfeld wel eens iets fout. En het gaat natuurlijk ook om het zonnetje, de terrasjes, de biertjes, en daarbij gezellig wat zetjes doen. Die punten zijn maar bijzaak Glimlach


ha nu we toch aan het corresponderen zijn Grijns

09-06-2014 15:19 richard oranje is offline Send an Email to richard oranje Search for Posts by richard oranje Add richard oranje to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller