Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2013-2014 » DSC4 weer ten onder en nu verdronken
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Pieter Goossens
DSC-lid




geregistreerd: 06-12-2006
aantal berichten: 43

DSC4 weer ten onder en nu verdronken Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zaterdag speelden we tegen de middenmoter Sliedrecht. Het ging, zoals gebruikelijk dit seizoen, weer helemaal mis. Remises voor Evert van de Hooven, Pieter Goossens en invaller Peter Pilgrim. De rest verloor. Er valt niet veel positiefs te vertellen, de uitslag dus maar. Sliedrecht 1 - DSC4: 6½-1½.

Voor de gedetailleerde uitslag: http://www.schaakbond.nl/wedstrijdschaak...2014/klassen/3f
Volgend jaar de onderbond, waar we thuis horen en meer speelplezier zullen beleven.

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Corniel on 14-04-2014 at 08:43.

13-04-2014 21:56 Pieter Goossens is offline Send an Email to Pieter Goossens Search for Posts by Pieter Goossens Add Pieter Goossens to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer, maar volgens mij zijn er weer voldoende kansen op meer matchpunten geweest dit seizoen. Dus, zo dramatisch is het nu ook weer niet, toch?

Ik neem trouwens aan dat bord 7 Rob Smits speelde, en niet Benjamin (want die viel in in DSC1). Wie geeft dat door aan de bond?

14-04-2014 00:38 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Pieter Goossens
DSC-lid




geregistreerd: 06-12-2006
aantal berichten: 43

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

"Voldoende kansen op meer matchpunten" ... We hebben 3 keer 1 1/2 en een keer 1 punt gescoord in een wedstrijd. De koploper krijgen we nog in de laatste ronde. In de andere wedstrijden zijn er naar mijn idee slechts minieme kansen geweest.

Smits en Smits - daar heb ik Arno al over gemaild. Ik hoop, en neem aan, dat hij dit recht zet.

__________________
"There are no mistakes, just happy accidents" - Bob Ross

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Pieter Goossens on 14-04-2014 at 12:15.

14-04-2014 12:14 Pieter Goossens is offline Send an Email to Pieter Goossens Search for Posts by Pieter Goossens Add Pieter Goossens to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mailen naar Koos Stolk annex het bondsbureau (bondsbureau apestaartje schaakbond punt nl) heeft denk ik meer kans van slagen. Natuurlijk kan Arno dat ook doen, maar dat lijkt me niet echt zinvol.

Dat er soms ruime uitslagen zijn geweest is waar en er zijn ook een aantal teams in deze klasse duidelijk te sterk. Maar, er werd ook verloren van teams die ook in de promotieklasse onderaan zouden kunnen staan...

14-04-2014 12:24 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wordt opgepakt, geen zorgen Glimlach

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

14-04-2014 12:26 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mail naar Koos heb ik inmiddels al verstuurd Glimlach

14-04-2014 12:29 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En het is inmiddels al aangepast ook Glimlach

14-04-2014 13:22 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller