Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2003-2004 » Externe deze week: 4 teams + 1 partij vooruit
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Thread is closed
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

Externe deze week: 4 teams + 1 partij vooruit Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Komende week zullen er weer een aantal externe wedstrijden gespeeld worden.

A.s. maandag zal het DSC-beker team haar 1e bekerwedstrijd spelen thuis tegen Schaakmat.
Bij de bekerwedtrijd gaat het om 4 borden, zodat een klein foutje al funest kan zijn voor het eindresultaat.
De 4 spelers hebben zich afgelopen week warmgedraaid in de oefenwedstrijd tegen Leiderdorp, dus laten we er het beste van hopen.

A.s maandag wordt er 1 wedstrijd van DSC6 - Haeghe Ooievaar 4 vooruitgespeeld. Hier kan een belangrijke basis gelegd worden voor het vervolg op 15 december.

Vrijdag speelt DSC5 haar derde wedstrijd tegen Scheve Toren 2 in Pijnacker. DSC5 heeft haar vorm nog niet te pakken, getuige de moeizame overwinningen op zowel Collectief 3 als NSV/Prometheus.
Er zal vanaf nu hard aan de bordpunten gewerkt moeten worden, totdat in ronde 6 tegen de grote concurrent Promotie 4 aangetreden moet worden.

En dan spelen zaterdag onze KNSB teams DSC1 en DSC2 weer haar vierde ronde partijen.
DSC1 speelt uit tegen Wageningen, dat een sterke speler op bord 1 heeft, IM Afek, maar voor de rest gelijkwaardig zou moeten zijn aan DSC.
DSC2 speelt tegen Bergen op Zoom. Een bekend team voor DSC2. Vorig jaar werd gewonnen, twee jaar geleden verloren. Bergen heeft een slechte start gehad, en DSC2 een gewone. Bergen zal gebrand zijn op de eerste matchpunten. Qua rating doen beide teams niet voor elkaar onder.

07-12-2003 15:10 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Over die partij vooruit. Ik zou daar over terugbellen (ik ben tenslotte teamleider). Dit heb ik nog niet gedaan (was alle avonden behalve donderdagavond weg en toen ben ik het vergeten). Ik weet niet of jij - Dolf - hier nog contact over hebt gehad. Ik merk het zowieso maandag wel.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

07-12-2003 18:27 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

vooruitspelen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb je daarover een mailtje gestuurd.
Lees jij ze niet?

Teamleider Haeghe Ooievaar heb ik gesproken dus alles is in orde.

07-12-2003 18:44 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Eerste punt binnen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

DSC6-Haeghe Ooievaar 4: 1-0

Voor ik meen de vierde maal trad ik aan tegen Jan Zonneveld, voor de eerste keer in een externe. De partij verliep vrij geruisloos. In een stelling waarin wat complicaties zaten miste hij een aftrekaanval van een pionnetje. Daarmee won ik een stuk. Jan was daning van zijn stuk [dit is niet bedoeld als flauwe woordgrap] en voerde een viertal zetten later een conbinatie uit de een pion won, maar een toren verloor. Hij gaf na nog twee zetten op. [De onderlinge score is inmiddels 3-1 in mijn voordeel]

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

09-12-2003 00:18 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
 
Thread is closed
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller