Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2013-2014 » Vierde Grand Prix Rapid prooi voor Richard Oranje
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Vierde Grand Prix Rapid prooi voor Richard Oranje Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De vierde avond van de Grand Prix Rapid-Cyclus viel ten prooi aan Richard Oranje. Hij bleef de concurrentie een vol punt voor. In de B-groep deelden Gijs van Dongen, Mark Beton en René Weerts de eerste plaats.

Kijk voor een uitgebreid verslag en de eindstand op de toernooisite.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

18-02-2014 02:10 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

komt de uitslag van de eerste avond nog online ? volgens mij is het best spannend voor de overall stand namelijk.

gisteren zat alles eens een keer mee. ronde 1 arno blundert een stuk weg,in een voor mij al wat betere stelling ronde 2 marijn blundert een stuk weg in een voor hem gewonnen stellig. ronde 3 jan pieter verliest een pion in de opening en is daarna kansloos. ronde vier, ik kom prima uit de opening maar na een paar mindere zetten mag ik slechts hopen op zetherhaling, lucien durft het niet aan gelukkige remise. ronde vijf tegen ted een vrij strakke partij, beoordelingsfout gevolgd door een blunder kost ted de partij. lucien verliest van gert en warempel een stapel consumptiebonnen.

18-02-2014 17:14 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller