Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2012-2013 » Interne competitie (N10): Joop van Ham en Jan Torenstra remiseren
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (N10): Joop van Ham en Jan Torenstra remiseren Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de tiende ronde van de interne competitie was in de C-groep een zeer ongebruikelijke verschijnsel te bewonderen. Joop van Ham en Jan Torenstra besloten geheel tegen de gewoonte van de spelers van de C-groep het punt te delen. Het was pas de derde remise die dit seizoen in de C-groep te bewonderen was. De overige partijen kenden (zoals gebruikelijk) allen een winnaar. Paul van Riet deed goede zaken met een overwinning op Kees Venema. Dolf Mulder en Gerrit Bussmann maakten er een thriller van in de tijdnoodfase, waarin Gerrit (in betere stelling) een seconde meer overhield dan Dolf. René Poots boekte een nette overwinning op Mark Breton.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Kees Venema-Paul van Riet0-1
2Dolf Mulder-Gerrit Bussmann0-1
3Mark Breton-René Poots0-1
4Joop van Ham-Jan Torenstra½-½
5Ernst Hanewald-Rob Scherpenisse0-1
6Aad de Jong-Leo Zuijdgeest1-0


In de A-groep is Matthieu Freeke wederom ongeslagen gebleven. Ook Ivar de Hoogt bleek niet tegen hem opgewassen. Richard Oranje boekte een knappe overwinning op Gert Legemaat, en Hora Vlam deed hetzelfde tegen Bob Voogt.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ivar de Hoogt-Matthieu Freeke0-1
2Hora Vlam-Bob Voogt1-0
3Gert Legemaat-Richard Oranje0-1
4Arnt Veenstra-Ted Barendse0-1


In de B-groep wist Kees Korving knap te winnen van Theo Rekveldt. Simon Broos profiteerde ten dele door tegen Gerard Bilars remise te spelen. De broedermoord tussen Simon Dirkse en Herman Zonderland werd in het voordeel van Simon beslecht.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Kees Korving-Theo Rekveldt1-0
2Gerard Bilars-Simon Broos½-½
3Simon Dirkse-Herman Zonderland1-0
4Jordy Krempel-Karel Vandenberghe½-½
5Coen Leentvaar-Edgar Huisman1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 13-12-2012 at 00:30.

11-12-2012 02:08 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met dank aan Sofya Blanter en Corniel Nobel heb ik alle uitslagen eindelijk kunnen verwerken. De tussenstand staat weer op de website. Omdat er heel veel uitslagen ineens zijn verwerkt, kan er wel eens een foutje zijn ingeslopen. Ik heb alle uitslagen zoals ze in het programma zitten in een forumdraad geplaatst: Uitslagen interne t/m ronde 10. Mocht er een uitslag niet kloppen, neem dan contact op zodat ik het kan corrigeren.

De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Untagonklik on 13-12-2012 at 00:56.

13-12-2012 00:55 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Zonderland Zonderland is a Male
clubfotograaf




geregistreerd: 13-04-2004
aantal berichten: 287

Tussenstand? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Mooi Arno dat het gelukt is om de tussenstand on-line te krijgen.

__________________
www.zonderland.nl Prodent

13-12-2012 13:14 Zonderland is offline Homepage of Zonderland Search for Posts by Zonderland Add Zonderland to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

gert gaat degraderen ? ALs pormovendus tweede ! Ik wist niet dat mijn overwinning zo,n impact zou hebben. Maar in een van de meest interesantste partijen die ik de laatste jaren heb gespeeld offerde ik twee pionnen voor een sterke aanval. de computer houdt het 5 zetten voor het einde nog bijelkaar maar daarna niet meer. het wasdan ook moeilijk te verdedigen allemaal. Geen idee hoe ik een diagram hier plaats met zetjes , want deze partij is zeker de moeite waard. GErt verdedigde zich lange tijd vrij optimaal maar ging via een dubbelepenning over de g-lijn en velg g2 tenonder. DIt allemaal in radjaboviaansestijl .

13-12-2012 19:17 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller