Delfts Schaakforum » Internationaal » Algemeen [internationaal] » Internet: live schaak komende dagen
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Internet: live schaak komende dagen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zaterdag en zondag: kampioenschappen Internetschaak (blitz), met Nunn, Radjabov, Van Wely, Adams en nog een berg GMs.
Zie
De ChessBase site
voor de details en een gratis kijkprogramma en zo.

11/13/16/18 november: Kasparov vs. Fritz, ook te zien via ChessBase, maar waarschijnlijk ook alle andere internetschaaklocaties Glimlach Het is zelfs te zien op ESPN, dus...

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

07-11-2003 10:54 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Gast
Guest


Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ben ik daarbij de enige die het wel via ESPN had willen zien, maar niet via internet, waar slechts de zetten worden getoond? Eigenlijk ben ik bij zo'n partij veel meer geïnteresseerd in het doen en laten, de beweginkjes, de reacties op zetten...de menselijke kant van de heren supergrootmeesters.
Wellicht ben ik inmiddels al geen 'echte' schaker meer.. Draaiend hoofd

07-11-2003 19:44
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Nou Gast, je bent niet de enige - maar ik kan ESPN niet ontvangen. Als dat zo was had ik de afgelopen NBA finale ook niet gemist. Of gemist... de laatste wedstrijd, toen San Antonio kampioen werd, volgde ik via internet. 1 minuut voor het einde gaf Wanadoo de geest. Kwaad
Maar in dit geval speelt Kasparov tegen een 3D versie van Fritz en zit-ie de hele tijd met een grote zonnebril op virtueel te zijn. Da's ook een beetje vreemd Tong. Of liever: 8)

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

08-11-2003 00:51 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

...overigens ga ik ervan uit dat Rogozenko onze commentator is, met de nieuwe streaming huppelekee grafische Fritz toestand. Ben benieuwd.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

08-11-2003 00:52 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

AAAAH!!!! Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

32...Tg7??????
Zit je daar nu al die tijd voor te kijken?
3000 mensen op de server....
Zelfs Anand verbrak zijn gebruikelijk stilzwijgen...
TheVish: hi
TheVish: did he really play that??
Tong

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

13-11-2003 22:45 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat was inderdaad een flinke blunder. Hij begon wel een beetje in tijdnood te komen maar toch... van 's-werelds beste speler mag je toch beter verwachten.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

13-11-2003 23:03 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Corus Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Corus is weer begonnen, en de verslaggeving via ICC is weer voortreffelijk. Ik kan momenteel zelfs de verrichtingen van onze eigen Ted live volgen. Helaas staat hij er in zijn partij tegen Popov(GM) niet al te best voor: twee pionnen achter.

Quote

GoldenAx kibitzes: Just his luck
GoldenAx kibitzes: The 12,297th ranked player in the world having to face the 60th ranked GM
Hij zit dan ook in een sterke groep, de enige speler zonder titel.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

10-01-2004 16:36 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

... en inmiddels verloren.
Ik volgde het via www.coruschess.com, maar daar schijnt iets fout gegaan te zijn met de live-verslaggeving. In de slotstelling stond een witte dame in? Daar stond-ie op f5. Misschien f3?
Ik kan me voorstellen dat er iets fout gaat als je al die partijen in moet voeren Glimlach
Vreemde zet in de opening: Df3 van Wit. Of ligt het aan mij? Mag Ted uitleggen Glimlach

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

10-01-2004 17:12 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Sander Sander is a Male
DSC-forummeester


geregistreerd: 23-01-2002
aantal berichten: 910

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Hm, als ik ICC mag geloven stond er inderdaad een dame in. Verward

Heel vreemd.

__________________
Start the clock and keep it running
It's the one to beat
I'm not in danger
I'm the danger now

10-01-2004 17:20 Sander is offline Send an Email to Sander Homepage of Sander Search for Posts by Sander Add Sander to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller