Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2011-2012 » Interne competitie (V12): Koplopers doen goede zaken
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competitie (V12): Koplopers doen goede zaken Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de twaalfde ronde deden de koplopers goede zaken. In de A-groep zag Gert Legemaat concurrent Ted Barendse onderuit gaan, terwijl hij en Kees van der Meer niet in actie kwamen. In de B-groep blijft Richard Oranje riant aan kop. En in de C-groep speelde Herman Zonderland weliswaar remise, maar zag hij Simon Dirkse en Ton Vissers eveneens remiseren, en Karel Vandenberghe verliezen.

In de A-groep ging Ted Barendse onderuit tegen Pieter Buzing. Jan Peter van Zandwijk versloeg Sofya Blanter. Willem-Jan van den Broek en Ivar de Hoogt speelden een verre van foutloze maar bijzonder vermakelijke partij, die in de tijdnoodfase in remise eindigde.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Pieter Buzing-Ted Barendse1-0
2Hora Vlam-Bob Voogt½-½
3Jan Peter van Zandwijk-Sofya Blanter1-0
4Willem-Jan van den Broek-Ivar de Hoogt½-½


In de B-groep kwam koploper Richard Oranje niet in actie. Walter Anema en Rob Smits deden goede zaken door Albert Kemeling en Frans Palm te verslaan. Ook Pieter Goossens klom na een overwinning op Edgar Huisman.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Albert Kemeling-Walter Anema0-1
2Frans Palm-Rob Smits0-1
3Edgar Huisman-Pieter Goossens0-1
4Simon Broos-Kees Korving½-½
5Bart Vlasblom-Leo Zuijdgeest1-0
6Herman Zonderland-René Poots½-½


In de C-groep remiseerde koploper Herman Zonderland tegen René Poots. De concurrentie, in de vorm van Ton Vissers en Simon Dirkse speelde eveneens remise. En Karel Vandenberghe ging zelfs onderuit tegen Jordy Krempel. Jordy heeft een flinke eindprint ingezet aan het einde van de competitie. Mitchel Heijdel maakte zijn debuut in de interne competitie, waarin hij van Ernst Hanewald verloor.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ton Vissers-Simon Dirkse½-½
2Karel Vandenberghe-Jordy Krempel0-1
3Paul van Riet-Eric Wagter1-0
4Mitchel Heijdel-Ernst Hanewald0-1
5Jan Torenstra-Bert Zwemstra½-½
6Aad de Jong-Sylvia de Boer1-0


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Untagonklik on 21-06-2012 at 17:10.

19-06-2012 00:39 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik zal morgenavond weer een tussenstand plaatsen. Ik heb met pijn en moeite mijn oude pc weer aan de praat gekregen. Maar het is een echte houtje-touwtje oplossing. Ik zal eens kijken of ik er een plaatje van kan schieten.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-06-2012 00:42 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arno, denk eens aan de aanschaf van een nieuwe PC.
Ik weet het, je moet alles opnieuw installeren, dat is dagen afzien. Anderzijds: het is goed voor de economie!
Houtjes en touwtjes gaan niet lang mee, en je bespaart je een heleboel pijn en moeite.

__________________
Mopper

19-06-2012 01:02 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

De nieuwe pc is er al een poosje; ik doe goed mijn best voor de economie! Maar het was de bedoeling om in de zomer over te gaan naar de nieuwe machine met een nieuwere versie van het programma. De houtjes en touwtjes hoeven het dus nog maar een week vol te houden. Dan is de interne voor dit seizoen ten einde.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

19-06-2012 09:34 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Coen Coen is a Male
Jeugdleider


geregistreerd: 04-01-2007
aantal berichten: 281

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op mijn werk doen ze er 2 jaar over om van een besturingssysteem van 2000 naar een besturingssysteem van 2007 te gaan :-)

Maar Arno: ik leef met je mee want bij de jeugd is het niet anders. Ook daar doet een pc van 9 jaar oud (windows XP) dienst. En dat ding heeft ook kuren.

19-06-2012 13:48 Coen is offline Search for Posts by Coen Add Coen to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het heeft even geduurd (de geknutselde oplossing bleek niet heel stabiel), maar de nieuwe standen staan er nu.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

21-06-2012 17:09 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller