Delfts Schaakforum » Nationaal » Toernooien & activiteiten » Jan Smeets & Frank Erwich winnen 9e Delfts Kroeglopertoenooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Jan Smeets & Frank Erwich winnen 9e Delfts Kroeglopertoenooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jan Smeets en Frank Erwich hebben de negende editie van het Delfts Kroeglopertoernooi gewonnen. Na een nederlaag tegen het koppel Bianca Muhren & Willem Muhren in ronde 3 leek het daar niet op, maar alle andere ronden werden door Jan en Frank met de maximale score gewonnen. Omdat de concurrentie wel punten morstte, hadden Jan en Frank uiteindelijk een vol punt meer dan het tweede koppel Erik van den Doel en Eelco Kuipers.

Toernooiwinnaars Jan Smeets en Frank Erwich
Toernooiwinnaars Jan Smeets en Frank Erwich

Het was stralend weer in Delft, en dat had een recordaantal deelnemers aangetrokken. Liefst 86 koppels trokken de Delftse binnenstad in, hetgeen de toernooiorganisatie noopte alle kasten open te trekken om voldoende borden, stukken en klokken mee te kunnen geven. Daarmee werd met veel genoegen op 12 locaties gespeeld.

Zie ook het verslag en de eindstand op de toernooisite.

This post has been edited 4 time(s), it was last edited by Corniel on 30-05-2012 at 19:57.

28-05-2012 15:20 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Van Dop Van Dop is a Male
DSC-verslaggever




geregistreerd: 21-01-2008
aantal berichten: 255

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Arno vroeg mij zondagmiddag of ik nog zou gaan mopperen. Nee, zei ik, het was weer een geslaagd evenement. Alhoewel er natuurlijk enige deelnemers waren die zich wel beklaagden b.v. over de indeling.
Daar klopte niets van. Ik zou zeggen: laat die klagers een uurtje plaats nemen naast de organisatie. Ik zag daar Arno en co zitten, bedolven onder stapels papieren over indelingen en uitslagen. En ja als sommige koppels de uitslag niet invullen, dan kan er wel eens een weerstandspunt niet kloppen.

__________________
Mopper

29-05-2012 00:49 Van Dop is offline Send an Email to Van Dop Search for Posts by Van Dop Add Van Dop to your Buddy List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller