Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2011-2012 » Interne competite (V10): Koplopers versterken koppositie
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Interne competite (V10): Koplopers versterken koppositie Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

In de A-groep was Theo Rekveldt de enige witspeler die niet verloor. Hij hield Jan Peter van Zandwijk op remise. De koplopers in de groep wonnen allemaal: Gert Legemaat van Diederik van Heijgen, Ted Barendse van Ivar de Hoogt, en Kees van der Meer van Evert van den Hooven.

A-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Ivar de Hoogt-Ted Barendse0-1
2Diederik van Heijgen-Gert Legemaat0-1
3Evert van den Hooven-Kees van der Meer0-1
4Theo Rekveldt-Jan Peter van Zandwijk½-½
5Sofya Blanter-Willem-Jan van den Broek0-1
6Bob Voogt-Richard Oranje0-1


In de B-groep wonnen de koplopers eveneens. Richard Oranje versloeg Bob Voogt, Walter Anema versloeg Pieter Goossens, en Corniel Nobel won van Rob Smits.

B-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Pieter Goossens-Walter Anema0-1
2Corniel Nobel-Rob Smits1-0
3Kees Korving-Martin Verolme½-½
4Cees Huygen-Henrik Tamerus½-½
5Arno Wiersma-Frans Palm½-½
6René Poots-Simon Broos0-1
7Lucas ter Hall-Edgar Huisman0-1


In de C-groep ging koploper Karel Vandenberghe in de tijdnoodfase onderuit tegen Simon Dirkse. Herman Zonderland deed goede zaken door Lito van Reede te verslaan. Verder debuteerden er twee spelers in de C-groep. Freek Lovink kwam in zijn eerste partij net tekort tegen Kees Venema, en Sylvia de Bakker moest in haar eerste partij haar meerdere erkennen in Jan Torenstra.

C-groep
 Wit-ZwartUitslag
1Simon Dirkse-Karel Vandenberghe1-0
2Herman Zonderland-Lito van Reede1-0
3Sergio de las Heras-Bram Lof½-½
4Tom Broekhuizen-Leo Zuijdgeest1-0
5Jan Swart-Ernst Hanewald½-½
6Paul van Riet-Jordy Krempel0-1
7Freek Lovink-Kees Venema0-1
8Bert Zwemstra-Gerrit Bussmann½-½
9Eric Wagter-Bert van der Willik½-½
10Sylivia de Bakker-Jan Torenstra0-1


De tussenstand van de interne competitie is te vinden op de webpagina van de interne competitie.

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Untagonklik on 21-06-2012 at 17:10.

15-05-2012 00:45 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
winfvdm winfvdm is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 22-03-2002
aantal berichten: 1146

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wat een extra werk voor je, Arno, de indeling met de hand maken en straks alles invoeren.
Er was ooit op TV een tekenfilmpje van een happerende PC. Het beest verschool zich onder een bed en kwam daar vooral onderuit om in schoenen te bijten. De scriptschrijvers van Harry Potter hebben erop voortgeborduurd.

Ik hoop dat je je uitrusting binnenkort weer op orde hebt.

__________________
Als je de Dame bent in het schaakspel, sla dan maar flink om je heen
(Zie ook Rekenvout 125)

15-05-2012 07:58 winfvdm is offline Send an Email to winfvdm Homepage of winfvdm Search for Posts by winfvdm Add winfvdm to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op de verjaardag van de intern wedstrijdleider volde ik me meer dan geroepen weer eens een potje mee te doen. Na een gezamenlijke maaltijd, vaat, en samenstellen van de indeling was het dan ook tijd om daadwerkelijk zetjes te doen.

Ik was wat ongeconcentreerd in de opening, maar kwam er des al niet te min met een lekker plusje uit:



In het verleden heb ik regelmatig goede tot zeer goede stellingen tegen Rob gekregen, maar vaker wel dan niet, verloor ik dan alsnog. Vandaag werd een pijnlijk slippertje gelukkig niet afgestraft en mocht ik de volle winst noteren.

Noot aan Walter: niet meer doen, zetjes brabbelen voordat de pot verstreken is. Daar raakt mijn hoofd van in de war. Knipoog

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

15-05-2012 08:27 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

9 uit 9 , na een pionoffer in de opening met zwart stond bob de heel partij onder zware druk. hij wist een eindspel te bereiken met 3 pionnen voor een paard met beiden een toren. het bleef allemaak binnen de renisemarge alleen de klok tikte door en bob ging met t tegen t+p door de vlag.

15-05-2012 09:05 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller